Η απόσταση μεταξύ του Μαρανέλο και της Φαέντσα είναι 112 χιλιόμετρα. Σχεδόν στη μέση του δρόμου, ξεχωρίζουν οι ιστορικές στροφές της πίστας της Ιμολα, που ο Εντσο Φεράρι συνέβαλλε να χτιστεί. Στη διαδρομή βλέπει κανείς τα σήματα της Maserati, της Lamborghini και της Ducati. Στην αρχή της, βρίσκεται το αλογάκι της Ferrari και στο τέλος της το εντυπωσιακό design του logo της Alpha Tauri. Με τη Formula 1 να επιστρέφει στη δράση από σήμερα και μέχρι την Κυριακή με το Emilia Romagna Grand Prix στην Ιμολα, οι δύο ομάδες θα αφήσουν τα κεντρικά τους για να συναντηθούν στη μέση, για ένα ξεχωριστό ντέρμπι.
Η Minardi, όπως ήταν γνωστή η Alpha Tauri στο παρελθόν, είχε σχέσεις με τη Fiat. Το παλιό αφεντικό της, Τζαν Κάρλο Μινάρντι, διαχειριζόταν μια τεράστια αντιπροσωπεία της Fiat στην πόλη της Εμίλια Ρομάνια. Την δημιούργησε το 1985, χρονιά της πρώτης εμφάνισης και της ομάδας στη Formula 1. Σε 21 σεζόν μ' αυτό το όνομα μάζεψε 340 βαθμούς, αλλά καμία νίκη. Ωστόσο, ήταν... σχολείο για πολλούς μεγάλους οδηγούς, όπως ο Φερνάντο Αλόνσο, για παράδειγμα.
Σήμερα, εκείνη που ήταν μια μικρή ομάδα και έδινε δουλειά σε περίπου 50 μηχανικούς και τεχνικούς και άλλη μια χούφτα εργαζομένους, όλοι τους από την περιοχή και μεγαλωμένοι κοντά στην Ιμολα, έχει μεταμορφωθεί σε μια πολυεθνική με 600 υπαλλήλους που προσπαθεί να συμμορφωθεί με το budget cap των 130 εκατομμυρίων ευρώ, που επέβαλλε η Formula 1 από αυτή την σεζόν. Η παλιά Minardi με 20 εκατομμύρια τον χρόνο πετούσε στα σύννεφα. Τόσο πολύ έχει αλλάξει η Formula 1, ώστε πλέον η Alpha Tauri, μικρό αδερφάκι της Red Bull, κοιτάζει στα μάτια τη Ferrari. Ανανεώθηκαν και οι υποσχέσεις για... μονομαχία.
Το ΑΤ21, το μονοθέσιο που οδηγούν ο Πιέρ Γκασλί κι ο Γιούκι Τσουνόντα, κατασκευάζεται εξολοκλήρου στη Φαέντσα, με τους κινητήρες της Honda να ενσωματώνονται αφού φτάσουν από την Ιαπωνία. Μετά την εντυπωσιακή νίκη του Γάλλου τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Μόντσα, η Alpha Tauri κατάλαβε πως μπορεί να κλείσει τη διαφορά της με τις πρώτες ομάδες της κατάταξης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η εκπλήρωση της υπόσχεσης της Honda πως οι κινητήρες θα είναι πιο ισχυροί αυτή την σεζόν γέμισαν την ομάδα με αισιοδοξία πριν τα τεστ. Εκεί επιβεβαίωσαν την εντύπωση πως μπορούν να πετύχουν σημαντικά πράγματα.
Στο Μπαχρέιν, στις κατατακτήριες ο Γκασλί βρέθηκε στην 5η θέση, ούτε δύο δέκατα μακριά από τον 4ο Σαρλ Λεκλέρκ της Ferrari. Ηταν μια... προειδοποίηση. Στον αγώνα, βέβαια, ο Γκασλί απογοήτευσε, αλλά ο Τσουνόντα τα πήγε περίφημα στην πρώτη του εμφάνιση. Τερμάτισε 9ος πίσω από την άλλη Ferrari, αυτή του Κάρλος Σάινθ.
Ο Λεκλέρκ γνωρίζει πως δεν είναι μόνο η McLaren των Λάντο Νόρις και Ντάνιελ Ρικάρντο εκείνη που πρέπει να ξεπεράσει η Ferrari για να τερματίσει στην 3η θέση στους κατασκευαστές. Η Alpha Tauri είναι κι αυτή υπολογίσιμη αντίπαλος. Βλέποντας το, ο Μονεγάσκος με τις δηλώσεις του ζήτησε περισσότερα από την ομάδα του. «Ναι, έχουμε κάνει βήματα προς τα εμπρός, αλλά θέλουμε να παλέψουμε για να πάρουμε νίκες», δήλωσε.