Η γαλλική λίγκα (LFP) δυσκολεύεται να βρει προτάσεις που να την ικανοποιούν στην αγορά και ως εκ τούτου στις τάξεις της γίνονται σοβαρές συζητήσεις για τη δημιουργία δικού της καναλιού, ώστε να διαθέτει μέσω αυτού τα παιχνίδια της Ligue 1 και της Ligue 2 που δεν θα καταφέρει να «πουλήσει». Για την ώρα, το τηλεοπτικό δίκτυο Canal + ενδιαφέρεται να διατηρήσει μονάχα τα δύο πιο σημαντικά παιχνίδια κάθε αγωνιστικής. Θα μείνουν, δηλαδή, στον... αέρα τα υπόλοιπα οχτώ και ως εκ τούτου η LFP προτίθεται να τα προσφέρει μέσω των δικών της υπηρεσιών.
Ο συνεταιρισμός, λοιπόν, μελετάει τη δημιουργία μιας πλατφόρμας, στην οποία θα έχουν άμεση πρόσβαση οι χρήστες. Εκεί είτε θα μπορούν ν' αγοράζουν κάθε παιχνίδι ξεχωριστά ή να γίνουν συνδρομητές. Αργότερα, σκέφτεται η LFP, αυτή η πλατφόρμα ίσως να γίνει και μέρος των πάκετων που προσφέρουν τα συνδρομητικά κανάλια της Γαλλίας.
Αυτό το μονοπάτι, αν και δύσκολο, είναι μια από τις λίγες εναλλακτικές λύσεις που απομένουν στη γαλλική λίγκα. Το 2018 πούλησε τα τηλεοπτικά δικαιώματά της στην εταιρία Mediapro για 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, αλλά το συμβόλαιο «έσπασε» καθώς η Mediapro δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις της εξαιτίας του αντίκτυπου της πανδημίας του κορονοϊού. Μάλιστα, η λίγκα αποζημιώθηκε με 100 εκατομμύρια. Επειτα, η λίγκα πούλησε τα δικαιώματά της και μαζί με τις διεθνείς συμφωνίες έφτασε στα 759 εκατομμύρια, 42% κάτω από τα 1,3 δισεκατομμύρια που περίμεναν να πάρουν για την σεζόν 2020-21.