Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα που έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στην αγορά της Αφρικής. Συμφώνησε με την κινέζικη τηλεοπτική πλατφόρμα StarTimes ώστε να μεταφέρει το σήμα του καναλιού της MUTV στην ήπειρο, όπως ανακοίνωσε το κλαμπ. Εως τώρα κυρίως οι γαλλικές ομάδες επιδιώκουν ν' ανοίξουν την αφρικανική αγορά. Οι «κόκκινοι διάβολοι», όμως, είναι γνωστοί για τις εξαιρετικές εμπορικές τους συμφωνίες εδώ και τρεις δεκαετίες.
Ανοιξαν και για τους άλλους αγορές όπως της Κίνας, της Ινδίας και της Αυστραλίας και φυσικά των Η.Π.Α. για άλλες ομάδες στο παρελθόν. Λόγω της πανδημίας του κορονοϊού αυτό το deal μπορεί να της αποφέρει χρήματα που θα την βοηθήσουν να μειώσει τον αντίκτυπο της απουσίας του κόσμου από τα γήπεδα και τις άλλες απώλειες χρημάτων που προκάλεσε ο Covid-19.
Ο στόχος είναι το 24ωρο κανάλι του κλαμπ να φτάνει σε «εκατοντάδες εκατομμύρια παθιασμένους οπαδούς της ομάδας στην Αφρική», όπως ανέφερε. Το ποσό που θα πάρει η Γιουνάιτεντ από την συμφωνία δεν έγινε γνωστό, αλλά υπολογίζεται πως δεν θα ξεπερνά τα πέντε εκατομμύρια ευρώ, πολύ λιγότερα σε σύγκριση με παρόμοιες συμφωνίες του παρελθόντος. Οι παράγοντές της έκριναν πως η κίνηση αξίζει μια και θ' αυξήσει την προβολή της ομάδας (και των χορηγών της) στην Αφρική.
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, την σεζόν 2018-19 είχε 711,5 εκατομμύρια ευρώ έσοδα, ενώ την περασμένη αυτά έπεσαν κατά 19% στα 580,4 εκατομμύρια. Στην τρέχουσα σεζόν υπολογίζεται πως οι απώλειές της ενδέχεται να ξεπεράσουν τα 200 εκατομμύρια.