Το μονοετές συμβόλαιο που υπέγραψε τον περασμένο χειμώνα με τη Mercedes προκάλεσε απορίες για απροθυμία μακροχρόνιας αφοσίωσης. Ο ίδιος ο Λιούις Χάμιλτον δεν αποκάλυπτε τις προθέσεις του, όμως άφηνε υπόνοιες πως θέλει να συνεχίσει στο μονοθέσιο της γερμανικής εταιρίας. Τις παραμονές του κυριακάτικου (27/6) Αυστριακού Γκραν Πρι, πάντως, αποκάλυψε πως είναι σε συζητήσεις με τη Mercedes για ανανέωση της συνεργασίας τους και επισήμανε πως «αν και δεν υπάρχουν πολλά να πούμε, είμαστε σε διαπραγματεύσεις και τα πράγματα είναι σε πολύ θετικό επίπεδο».
Ο 36χρονος Βρετανός οδηγός και επτά φορές πρωταθλητής της Formula 1, μάλιστα, ξεκαθάρισε και τη δική του άποψη για τον ομόσταβλό του στην πρωταθλήτρια και των κατασκευαστών, αναφέροντας πως θα ήταν χαρούμενος να μείνει στη Mercedes και ο Βάλτερι Μπότας. Το συμβόλαιο του 31 ετών Φινλανδού οδηγού ολοκληρώνεται τη φετινή σεζόν και το αφεντικό της ομάδας, Τότο Βολφ δεν έχει αποφασίσει για αν θα τον κρατήσει ή αν θα τον αντικαταστήσει με τον 23χρονο Τζορτζ Ράσελ (φωτό κάτω) της Williams. Ο Βρετανός Ράσελ είχε οδηγήσει μονοθέσιο της Mercedes στο περσινό Γκραν Πρι του Σακίρ, λόγω αδυναμίας συμμετοχής του Χάμιλτον.
Ο Λιούις Χάμιλτον εξήγησε ότι «αυτή τη στιγμή συμπαίκτης μου είναι ο Βάλτερι και μπορεί να είχαμε τα πάνω μας και τα κάτω μας στην καριέρα μας, όμως είναι φανταστικός ομόσταβλος και δεν θεωρώ πως αυτό χρειάζεται να αλλάξει...». Ο παγκόσμιος πρωταθλητής αποκάλυψε τη θέση του κάτι περισσότερο από «μισόλογα» και πρόσθεσε ότι «με τον συμπαίκτη σου δεν μετράει μόνο το αποτέλεσμα στην πίστα, αλλά και η σχέση και η συνεργασία που ανεβάζει το ηθικό όλης της ομάδας».
Ο μεγάλος σταρ της σύγχρονης Formula 1 θα ήθελε βεβαίως πολύ να συνδυάσει το επερχόμενο νέο συμβόλαιό του με τον 8ο διαδοχικό τίτλο της Mercedes αλλά και τον επίσης 8ο δικό του προσωπικό πρωτάθλημα. Για την ώρα, μετά το Γαλλικό Γκραν Πρι της περασμένης εβδομάδας, ο Χάμιλτον είναι στην ασυνήθιστη για εκείνον 2η θέση της κατάταξης οδηγών, με 12 βαθμούς λιγότερους από τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing. «Ξέρουμε πόσο ανταγωνιστική είναι η Red Bull και ήρθαμε στην Αυστρία με αισιόδοξη προσέγγιση και θέλοντας να κάνουμε βήματα μπροστά από τα μαθήματα που πήραμε», σχολίασε.
Ο Φερστάπεν, ο οποίος έχει κερδίσει στο παρελθόν δύο φορές στην αυστριακή πίστα, επισήμανε από την πλευρά του πως «αυτό δεν είναι εγγύηση ότι θα τα καταφέρουμε και φέτος. Το κίνητρό μας είναι υψηλό». Στο Γαλλικό Γκραν Πρι, η εισαγωγή νέων δοκιμών πίεσης στα πίσω φτερά δεν απέτρεψε τη γκρίνια του Χάμιλτον, ο οποίος κατηγόρησε τους αντιπάλους τα δικά τους «πτερύγια». Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, είχε το ίδιο αίτημα για τα μπροστινά φτερά της Mercedes...