Με τη Formula 1 να ανάβει τις μηχανές της για τον 6ο αγώνα της σεζόν στο Azerbaijan Grand Prix (ελεύθερα δοκιμαστικά 1, 12:20 COSMOTE TV SPORT 5 και ΕΡΤ SPORTS – ελεύθερα δοκιμαστικά 2, 15:50 COSMOTE TV SPORT 5 και ΕΡΤ SPORTS), τα βλέμματα δεν είναι στραμμένα μονάχα στη μάχη Μαξ Φερστάπεν – Σερ Λιούις Χάμιλτον και Red Bull – Mercedes, αλλά και στον Ντάνιελ Ρικάρντο. Η πίστα του Μπακού – δηλαδή οι... δρόμοι της πρωτεύουσας του Αζερμπαϊτζάν – τουλάχιστον στα χαρτιά, δίνει προβάδισμα στα μονοθέσια που είναι πολύ γρήγορα στις ευθείες, με λίγα λόγια σ' όσα έχουν κινητήρα της Mercedes. Ο Ρικάρντο και η McLaren θα επιδιώξουν να το εκμεταλλευτούν.
Ο Αυστραλός πιλότος ήταν η «μεγάλη» μεταγραφή της σεζόν στο άθλημα (τον πήρε από τη Renault νυν Alpine). Παίρνει 12,6 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο για συμβόλαιο ως το 2022. Είναι ο 6ος πιο ακριβοπληρωμένος πιλότος. Η αγγλική ομάδα τον προσέλαβε για να την ανεβάσει επίπεδο, αλλά ως τώρα ο Ρικάρντο δεν έχει αποδώσει τ' αναμενόμενα. Μάλιστα, ο ομόσταβλός του, Λάντο Νόρις, αποτελεί την έκπληξη της σεζόν έχοντας ανέβει ήδη δύο φορές στο βάθρο. Στο Monaco Grand Prix, ο Ρικάρντο δεν κατάφερε καν να βρεθεί μέσα στους πρώτους δέκα στην εκκίνηση και τελικά τερμάτισε 12ος. Πάνω που έδειχνε να παίρνει τα ηνία του αυτοκινήτου του έκανε πισωγύρισμα.
«Θα κοιτάξω να επανέλθω. Με την ομάδα δουλεύουμε σκληρά προκειμένου ν' αναλύσουμε και να εντοπίσουμε τους τομείς όπου χρειάζεται να βελτιωθώ. Ξέρουμε πως αυτοκίνητο έχει δυνατότητες, απλά πρέπει να συνθέσουμε το παζλ για να πετύχουμε τον στόχο μας. Σαφώς και είναι υπαρκτή η ανάγκη για χρόνο καθώς προσαρμόζομαι στο νέο μονοθέσιο κι αυτη η προσαρμογή θα έρθει μονάχα με περισσότερα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι», δήλωσε.
Η McLaren αναφέρει πως επί του παρόντος βρίσκεται στη διαδικασία όπου ο Ρικάρντο πρέπει να... μάθει να οδηγάει ξανά για να νιώσει άνετος. Εκείνος πριν μερικές ημέρες είπε πως νιώθει σαν νέος οδηγός. Το Μπακού, όμως, παρουσιάζεται ως όαση στην... έρημο της αναζήτησης της αρμονίας του με το MCLM35. Ο Αυστραλός νίκησε εκεί το 2017, συγκρούστηκε με τον Μαξ Φερστάπεν το 2018 και με τον Ντάνιλ Κβίατ το 2019. Πέρυσι, η κούρσα δεν έγινε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. «Είναι από αυτούς τους αγώνες όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν», πρόσθεσε. Η ευθεία των 2,2 χιλιομέτρων – η μεγαλύτερη σε οποιαδήποτε πίστα της Formula 1 – δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να κάνουν προσπεράσματα. Ο μέσος όρος είναι 51 ανά αγώνα, ενώ στο Grand Prix του 2016 καταγράφηκαν 62.
Για τη McLaren το να... ξυπνήσει ο Ρικάρντο είναι σημαντικό όχι μόνο για την αυτοπεποίθησή του, αλλά και για τη θέση της στην κατάταξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος κατασκευαστών. Η Ferrari δεν αναμένεται να είναι καλή στο Μπακού, αλλά και στα Grands Prix που ακολουθούν μια και τα χαρακτηριστικά των επόμενων αγώνων δεν τη... βολεύουν. Τώρα, η McLaren είναι 3η με 80 βαθμούς έναντι 78 της σκουντερία και η διαφορά το να τερματίσει 3η ή 4η είναι μερικά εκατομμύρια...