Το «φράγμα» των δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων για πρώτη φορά στην ιστορία του αμερικανικού φούτμπολ θα ξεπεράσει η νέα τηλεοπτική συμφωνία με τη Disney. Η εταιρία, η οποία διατηρεί συγκεκριμένες συμφωνίες με το NFL, φέρεται να δέχθηκε να καταβάλλει ποσό 2,6 δισ. ετησίως, σε ένα «πακέτο» το οποίο θα επαναφέρει για πρώτη φορά έπειτα από μία δεκαετία τον τελικό του Super Bowl στο δίκτυο ABC!
Η νέα συνεργασία θα ανανεώσει και την παραγωγή «Monday Night Football», με αύξηση 30% από την τρέχουσα τιμή του 1,9 δισεκατομμυρίου. Η εκπομπή θα παραμείνει στο ESPN, το οποίο όπως και το ABC ανήκουν στην «ομπρέλα» της Disney. Η τρέχουσα συμφωνία των δύο πλευρών εκπνέει το 2021, ωστόσο η ιστοσελίδα Sports Business Journal αποκάλυψε ότι υπάρχει κοινή πρόθεση για πρόωρη ανανέωση.
Τόσο η λίγκα όσο και η Disney, πάντως, αρνήθηκαν να επιβεβαιώσουν επισήμως το θέμα. Ο εκπρόσωπος του NFL, Αλεξ Ρίθμιλερ, απάντησε ότι «δεν διαπραγματευόμαστε μέσω των ΜΜΕ και για την ώρα δεν υπάρχει κανένα σχόλιο». Ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Μπομπ Τσάπεκ, τόνισε την πρόθεση της εταιρείας του να διατηρήσει τα δικαιώματα του πιο δημοφιλούς σπορ στις ΗΠΑ, δίχως να μιλήσει για οικονομικά μεγέθη.
Αν το ποσό των 2,6 δισ. ισχύσει, θα πρόκειται για την υψηλότερη συμφωνία στην ιστορία και ένα νέο ρεκόρ για το NFL, εν μέσω απωλειών δισεκατομμυρίων για τις ομάδες και τη λίγκα. Τα τηλεοπτικά δικαιώματα εξακολουθούν να είναι μοιρασμένα και οι τρέχουσες συνεργασίες με τα δίκτυα Fox, CBS και NBC φτάνουν κοντά στα δύο δισεκατομμύρια ετησίως. Οι νέες συνεργασίες, πάντως, από το 2022 κι έπειτα, αναμένεται να ξεπεράσουν για κάθε ενδιαφερόμενο αυτό το «φράγμα.
Η νέα σύμπραξη θα προκαλέσει μικρές ανακατατάξεις στον προγραμματισμό. Το CBS και το Fox Sports θα διατηρήσουν τις μεταδόσεις μεσημεριανών κυριακάτικων αγώνων του NFL και το NBC θα συνεχίσει να μεταδίδει ματς σε prime time βραδινή ζώνη. Η Amazon, ωστόσο, ενδέχεται να «κλέψει» από το Fox τη μετάδοση κάθε Πέμπτης. Το NFL παραμένει Νο1 στις προτιμήσεις των φιλάθλων, παρά το γεγονός ότι το Super Bowl παρουσιάζει πτωτικές τάσεις στην τηλεθέαση και ο φετινός τελικός είχε τη χαμηλότερη επίδοση από το 2007 κι έπειτα...