Ύστερα από την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης, η μέγιστη ισχύς της κορυφαίας ηλεκτρικής Alfa Romeo Junior Veloce ανέρχεται σε 280 ίππους και η ροπή σε 345 Nm, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το σπορ προφίλ του μοντέλου.
Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm.
Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτροκινητήρα της Junior έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στο νέο μοντέλο που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale.
Η εξέλιξη των δυναμικών χαρακτηριστικών έγινε από την ομάδα που έχει στο ενεργητικό της αριστουργήματα όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA καθώς και η 33 Stradale.
Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με την πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο.
Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, η κορυφαία Junior διαθέτει και πολλές ακόμα μηχανολογικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας. Σκοπός τους δεν είναι άλλος από τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, του κρατήματος και κυρίως της οδηγικής απόλαυσης που αποτελεί μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία των B-SUV.
Για παράδειγμα η κρεμαγέρα έχει λόγο μετάδοσης 14,6:1, η ανάρτηση είναι 2,5 cm χαμηλωμένη και το σύστημα πέδησης διαθέτει τεράστιους εμπρός δίσκους διαμέτρου 380 mm με 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες. Ταυτόχρονα, τη μέγιστη πρόσφυση του εμπρός συστήματος εγγυώνται το Torsen διαφορικό και οι τροχοί 20” με σπορ ελαστικά χαμηλού προφίλ που επιπλέον εξασφαλίζουν κορυφαία ακρίβεια και αμεσότητα.
Θυμίζουμε ότι αρχικά η νέα Alfa Romeo είχε παρουσιαστεί με το όνομα Milano, ωστόσο στη συνέχεια προχώρησε σε αλλαγή του ονόματος σε Junior, καθώς από κύκλους της ιταλικής κυβέρνησης θεωρήθηκε ότι δεν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Πολωνίας να φέρει το όνομα μιας ιταλικής πόλης.