Ο φετινός Ιούνιος είναι ο μήνας της μεγάλης αποκάλυψης που θα φέρει στο προσκήνιο τη νέα τέταρτης γενιάς Continental GT που υπόσχεται premium επιδόσεις με οικολογικό πρόσημο καθώς είναι η πρώτη Bentley που θα χρησιμοποιήσει το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης Ultra Performance Hybrid.
Δεν θα είναι μόνο το ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου της Bentley στην 105-χρονη ιστορία της, η τη νέα Continental GT, αλλά και το πιο φιλικό προς το περιβάλλον, καθώς θα μπορεί να κινηθεί με μηδενικούς ρύπους για 80 χιλιόμετρα, κατεβάζοντας τις εκπομπές CO2 κάτω από τα 50 g/km (WLTP), ενώ παράλληλα, διαθέτοντας – χάρη στο νέο υβριδικό σύστημα κίνησης “Ultra Performance Hybrid” - ισχύ 782 PS και μέγιστη ροπή 1.000 Nm θα προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις. Κατ’ αυτόν τον τρόπο η νέα Continental GT σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την φημισμένη εταιρία ενώ παράλληλα διατηρεί αναλλοίωτη τη χειροποίητη πολυτέλεια και τα εξαιρετικά υλικά στοιχεία που είναι συνώνυμα όλων των μοντέλων της μάρκας.
Παράλληλα διαθέτει την πλέον πρόσφατη γενιά συστημάτων ελέγχου των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος που περιλαμβάνει ενεργή τετρακίνηση με torque vectoring, τετραδιεύθυνση, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους 48V και νέα προηγμένα αμορτισέρ διπλής βαλβίδας. Επιπλέον, η νέα σχεδίαση και ο νέος τεχνολογικός εξοπλισμός ολοκληρώνουν την τελευταία γενιά του αυτοκινήτου που έρχεται να καθορίσει τα δεδομένα της σύγχρονης εποχής της Bentley.
Θυμίζουμε ότι η Continental GT έκανε αρχικά την εμφάνισή της το 2002, σηματοδοτώντας την αναγέννηση της Bentley. Έμελλε δε να μεταμορφώσει την εταιρεία, προκαλώντας μια θεαματικότατη - κατά δέκα φορές - αύξηση των πωλήσεων και επαναπροσδιορίζοντας την θέση της Bentley στην σύγχρονη εποχή. Τόσο η σχεδιαστική έμπνευση, όσο και οι αναφορές σχετικά με τις επιδόσεις και τον σπορ χαρακτήρα της Continental GT, προήλθαν από την R Type Continental του 1952, το ταχύτερο τετραθέσιο αυτοκίνητο στον κόσμο την εποχή εκείνη, το οποίο ουσιαστικά καθόρισε την έννοια του πολυτελούς Grand Tourer. Ήταν ένα πληθωρικό σεντάν μεγάλων αποστάσεων προορισμένο να διασχίζει με άνεση την ευρωπαϊκή ήπειρο, εξ ου και το όνομά του. Η Continental GT υιοθέτησε τις ίδιες τρεις βασικές σχεδιαστικές αρχές: το δυναμικό προφίλ, το τονισμένο πίσω μέρος και την κεκλιμένη γραμμή της οροφής.
Ο αντίκτυπος της πρώτης γενιάς της Continental GT ήταν πολύ μεγάλος. Μέσα σε τέσσερα χρόνια, οι ετήσιες πωλήσεις της Bentley ανέβηκαν από περίπου 1.000 αυτοκίνητα σε περισσότερα από 10.000. Μια δεύτερη γενιά Continental GT παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2010, με τις παραγγελίες να λαμβάνονται από τον Οκτώβριο και τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2011. Αυτή η δεύτερη γενιά διέθετε αρχικά τον W12 κινητήρα, που ακολούθησε μια νέα επιλογή με τον V8 των 4,0 λίτρων που παρουσιάστηκε το 2012. Το 2018 ακολούθησε η τρίτη γενιά του μοντέλου, βασισμένη σε μια νέα και ειδικά κατασκευασμένη πλατφόρμα και με καινούργιο κινητήρα, νέα ανάρτηση, καινούργια ηλεκτρική αρχιτεκτονική, νέα τεχνολογία και νέα αισθητική στο αμάξωμα και το σαλόνι. Η γενιά αυτή έγινε από την πρώτη στιγμή το νέο σημείο αναφοράς για τον άκρως ανταγωνιστικό τομέα των πολυτελών GT.
Το ενδιαφέρον δε είναι ότι η Continental GT δεν είναι ένα οποιοδήποτε σούπερ premium μοντέλο, έχει να επιδείξει πολλές επιτυχίες στο χώρο των επιδόσεων και του μηχανοκίνητου αθλητισμού, δικαιώνοντας τις βρετανικές ρίζες της. Έτσι, τα τελευταία 20 χρόνια, διάφορες εκδόσεις της έχουν σπάσει μια σειρά ρεκόρ ταχύτητας και έχουν κερδίσει πρωταθλήματα και αγώνες αντοχής σε όλο τον κόσμο. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Continental GT είναι το
δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της Bentley (μετά την Bentayga), καθώς μία στις τρεις Bentley που πωλούνται είναι Continental GT. Στις αρχές του επόμενου έτους, το υπ’ αριθμόν 100.000 αντίτυπο του πλέον εμβληματικού Grand Tourer αναμένεται να βγει από το εργοστάσιο Dream Factory της Bentley, στο Crewe της Αγγλίας.