Από το γραφείο σχεδιασμού της Citroën Racing, την ομάδα εξέλιξης, μέχρι τις αγωνιστικές ομάδες και ολόκληρο το τεχνικό τμήμα της Citroën Racing - όλοι εργάζονται σκληρά για την περαιτέρω αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Citroen C3 Rally2.
Στη Citroen Racing, η έρευνα και η ανάπτυξη δεν σταματά ποτέ, προκειμένου να ικανοποιήσει τους πελάτες. Σε επτά χρόνια ανταγωνισμού που χαρακτηρίζονται από μια σειρά από νίκες και τίτλους, οι τακτικές αναβαθμίσεις που εισάγονται διαρκώς επέτρεψαν στο Citroen C3 Rally2 να παραμείνει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα σε μια κατηγορία που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
Μετά από πολλαπλές δοκιμές σε άσφαλτο και χώμα, εγκρίθηκαν τρία kit εξέλιξης:
- Το πρώτο στην εισαγωγή αέρα στην οροφή, με βελτιωμένη αεροδυναμική ροή στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου, παρέχοντας αύξηση της απόδοσης.
- Η δεύτερη αναβάθμιση είναι στο χώρο εξαερισμού, με τη βελτιωμένη εισαγωγή αέρα να βοηθά στην αύξηση ιπποδύναμης.
- Τέλος, η τρίτη αναβάθμιση συνδέεται άμεσα με το περιβάλλον του κινητήρα, τον εναλλάκτη θερμότητας, τις εισαγωγές αέρα και το κύκλωμα υπερτροφοδότησης να έχουν ρυθμιστεί με τέτοια ακρίβεια ώστε να αυξάνουν την ισχύ και να βελτιώνουν την απόκριση του κινητήρα.
Αυτά τα νέα kit αναβάθμισης τοποθετήθηκαν στα εργοστασιακά Citroen C3 Rally2 των Yohan Rossel και Nikolay Gryazin στην Κροατία και την Πορτογαλία, και έχουν ήδη αποδειχθεί επιτυχημένα. Αρκεί να δούμε τα πρόσφατα αποτελέσματα του αυτοκινήτου, όπως ο τερματισμός στην πρώτη και δεύτερη θέση στην Κροατία στην κατηγορία WRC2 από τους Gryazin και Rossel, οι οποίοι επίσης είχαν την πολυτέλεια να διεκδικούν τις νίκες σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές μεταξύ τους.
Η νίκη στην κατηγορία RC2 που εξασφάλισε με άνεση ο Gryazin, τερματίζοντας μπροστά από τους συμμετέχοντες στο WRC2 στις απαιτητικές χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές στην Πορτογαλία είναι μια ακόμη απόδειξη της προόδου που σημειώθηκε από το C3 Rally 2 στους χωμάτινους αγώνες.
Το επόμενο βήμα της Citroёn Racing είναι να καταστήσει αυτά τα kit αναβάθμισης διαθέσιμα σε όλους τους πελάτες της στις επόμενες εβδομάδες. Ο στόχος είναι, φυσικά, τα 150 και πλέον Citroen C3 Rally2 που αγωνίζονται αυτή τη στιγμή σε όλο το κόσμο να εφοδιαστούν με αυτές τις αναβαθμίσεις και να συνεχίσουν να διεκδικούν νίκες στα αντίστοιχα πρωταθλήματα. Το πλήρες σχέδιο διαθεσιμότητας θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες.
Τα πληρώματα Yohan Rossel, μαζί με τον Benjamin Boulloud – τον εφάπαξ συνοδηγό του στην Ιταλία – και Nikolay Gryazin- Konstantin Aleksandrov, αγωνίζονται αμφότερα για λογαριασμό της DG Sport Competition, και θα συμμετάσχουν στον επόμενο γύρο του WRC2 αυτό το Σαββατοκύριακο στον Ιταλικό γύρο του WRC, στο Rally Sardegna. Και τα δύο πληρώματα είναι αποφασισμένα να διατηρήσουν την καλή τους φόρμα και να είναι οι καλύτεροι δυνατοί πρεσβευτές του έργου των τεχνικών της Citroёn Racing. Το ράλι Σαρδηνίας, με έδρα το Αλγκέρο, έχει περίπου 266,12 χιλιόμετρα χρονομετρημένων Ειδικών Διαδρομών, που εξελίσσονται σε τρεις ημέρες. Οι Ε.Δ. θα διεξαχθούν στους στενούς δρόμους του νησιού που φημίζονται ότι είναι πολύ σκληροί τόσο για τα πληρώματα, όσο και για αυτοκίνητα.