Προφανώς ικανοποιημένοι δηλώνουν οι άνθρωποι της Hyundai Motor, καθώς η εταιρεία, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της και στο πρώτο εξάμηνο του 2023, κατάφερε να διαθέσει 270.675 οχήματα στην Ευρώπη με τις πωλήσεις της να σημειώνουν αύξηση κατά 2,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Η Hyundai Motor έκλεισε, λοιπόν, το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς με ενισχυμένες τις πωλήσεις της – που έφτασαν τα 270.675 «κομμάτια» - στις ευρωπαϊκές αγορές. Η εταιρεία πέτυχε με αυτόν τον τρόπο συνολικό μερίδιο αγοράς 4,1% στην Ευρώπη (ΕΕ, EFTA & UK)
Και όπως δήλωσε ο Michael Cole, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) της Hyundai Motor Europe: “Με τις εξαιρετικές επιδόσεις μας το πρώτο εξάμηνο του έτους είμαστε κοντά στις πωλήσεις ρεκόρ πριν από τον COVID γεγονός που αντανακλά τον ρυθμό ανάπτυξής μας. Αυξήσαμε τον όγκο πωλήσεών μας για το πρώτο εξάμηνο του έτους, ενισχύοντας την ισχυρή μας θέση στην ευρωπαϊκή αγορά. Λαμβάνοντας υπόψη το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για την γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai, αυτό το επίτευγμα αντικατοπτρίζει επίσης τη δέσμευσή μας για κινητικότητα μηδενικών εκπομπών και εξηλεκτρισμό της γκάμας μας. Με την έναρξη των πωλήσεων του Νέου KONA, είμαστε βέβαιοι ότι οι πωλήσεις μας θα συνεχίσουν να αυξάνονται και τους επόμενους μήνες”.
O εξηλεκτρισμός οδηγεί τις πωλήσεις
Best seller στην Ευρώπη παραμένει το Hyundai Tucson με μια σύγχρονη ποικιλοτρόπως εξηλεκτρισμένη γκάμα, η οποία αποτελείται από 48V Hybrid έως Plug-in Hybrid εκδόσεις. Ακολουθεί το πολύ επιτυχημένο ΚΟΝΑ, το οποίο ήταν το δεύτερο μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της Hyundai στην Ευρώπη.
Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για την εξηλεκτρισμένη γκάμα της Hyundai συνεχίζει να αντικατοπτρίζεται στις πρόσφατες πωλήσεις. Όπως αναφέρεται και στην επίσημη ανακοίνωση, η εταιρεία παραμένει επικεντρωμένη στο όραμά της «Πρόοδος για τον Άνθρωπο» με την υπόσχεσή της να διαθέτει μόνο ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Ευρώπη έως το 2035. Από τις συνολικές μονάδες που πουλήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, περίπου το 15% αποτελούν εκδόσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Σύντομα, η Hyundai θα προσθέσει δύο ακόμη οχήματα στην ηλεκτροκίνητη γκάμα της. Την επόμενη γενιά του KΟΝΑ, του αναβαθμισμένου B-SUV της εταιρίας, επικεφαλής του οποίου θα τεθεί το KΟΝΑ Electric. Επιπλέον, το IONIQ 5 N, το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής υψηλών επιδόσεων της Hyundai, έκανε πρεμιέρα στο Goodwood Festival of Speed στην Αγγλία και θα είναι διαθέσιμο για το κοινό το 2024.
Στην Ευρώπη, η Hyundai εστιάζει στην πελατοκεντρική ανάπτυξη και παραγωγή οχημάτων για τους Ευρωπαίους πελάτες της. Από όλα τα οχήματα της εταιρείας που παράγονται για την ευρωπαϊκή αγορά, το 70% κατασκευάζεται στα εργοστάσια παραγωγής HMMC και HAOS της Hyundai στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, αντίστοιχα.
Η Hyundai Motor Europe
Θυμίζουμε ότι το ευρωπαϊκό παρακλάδι της μεγάλης κορεατικής εταιρίας, η Hyundai Motor Europe HQ, ιδρύθηκε επίσημα το 2000 με την έδρα της στο Offenbach της Γερμανίας. Αποτελεί την περιφερειακή έδρα που είναι υπεύθυνη για περισσότερες από 47 χώρες με παραπάνω από 2.280 σημεία πώλησης και μερίδιο αγοράς 4,8% το 2022 (στοιχεία ACEA). Το 72% των οχημάτων Hyundai που πωλούνται στην Ευρώπη είναι μοντέλα σχεδιασμένα, δοκιμασμένα και κατασκευασμένα στην Ευρώπη με γνώμονα ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών. Η εταιρία διαθέτει δύο εργοστάσια που εξυπηρετούν κυρίως την Ευρώπη, ένα στην Δημοκρατία της Τσεχίας και ένα στην Τουρκία.
Σημειώστε ότι η Hyundai προσφέρει σταθερά το πολύ ιδιαίτερο πακέτο πενταετούς μεν εγγύησης, αλλά απεριόριστων χιλιομέτρων σε όλα τα νέα μοντέλα της που πωλούνται στην Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες επιπλέον πέντε χρόνια οδική βοήθεια και πέντε χρόνια δωρεάν τεχνικών ελέγχων.