Τι αναβαθμίσεις έχει η ηλεκτρική Mustang του 2025;

Τι αναβαθμίσεις έχει η ηλεκτρική Mustang του 2025;

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν της τα σχόλια των πελατών, η Ford αναβάθμισε τη Mustang Mach-E προσφέροντας στο ηλεκτρικό της SUV φρεσκαρισμένο στυλ, περισσότερο χώρο στο εσωτερικό και μία νέα αντλία θερμότητας που βελτιστοποιεί την αυτονομία, ειδικά στο κρύο.

Η Mustang Mach-E, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό μοντέλο της Ford, έκανε την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά το 2021 και έκτοτε έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις τις 90.000 μονάδες. Η Ford Mustang Mach-E του 2025 έρχεται με περισσότερο στυλ, αυξημένη πρακτικότητα, αλλά και βελτιστοποιημένη αυτονομία, χαρακτηριστικά που αναβαθμίστηκαν ύστερα από σχόλια των πελατών.

Σχετικά με το αμάξωμα, η Ford διαθέτει πλέον τρία νέα χρώματα και συγκεκριμένα τα Velocity Blue, Molten Magenta και Terrain. Από κει και πέρα, μπροστά, έχει προστεθεί ένα νέο αεροδυναμικό splitter σε μαύρο χρώμα, με την κορυφαία έκδοση GT να φέρει μία νέα σπορ μαύρη μάσκα.

Αλλαγμένη είναι και η σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου, με τις βασικές εκδόσεις να διαθέτουν παραλλαγές των τελευταίων, οι οποίες μέχρι πρότινος αποτελούσαν προνόμιο των εκδόσεων Premium. Αυτές διατίθενται προαιρετικά με ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών σε μαύρο χρώμα.

Στο εσωτερικό της Mustang Mach-Ε, η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στην απουσία του περιστροφικού επιλογέα κίνησης στην κεντρική κονσόλα, τη θέση του οποίου έχει πάρει ένας νέος, που εδράζεται στην κολόνα του τιμονιού. Παράλληλα, τα χειριστήρια των υαλοκαθαριστήρων και των φλας έχουν ενσωματωθεί στο νέο «Superstalk».

 Η Ford ισχυρίζεται πως αυτές οι αλλαγές απελευθερώνουν επιπλέον αποθηκευτικό χώρο στην κεντρική κονσόλα και δημιουργούν μια πιο «καθαρή» εμφάνιση. Τέλος, ανανεωμένο είναι και το σύστημα infotainment της μάρκας SYNC 4A που συνδέεται με το cloud. Το σύστημα αυτό συνεχίζει να είναι ενσωματωμένο στην οθόνη αφής 15,5 ιντσών, που είναι εγκατεστημένη κάθετα στο κέντρο του ταμπλό.

Τέλος, σε όλες τις εκδόσεις της, η Ford Munstang Mach-E εξοπλίζεται πλέον με στάνταρ αντλία θερμότητας για πιο αποδοτική θέρμανση της καμπίνας και δυνητικά αύξηση της αυτονομίας, ειδικά σε πιο ψυχρές καιρικές συνθήκες.