Ο αμερικανικός κατασκευαστικός κολοσσός της αεροπλοΐας Boeing Co δήλωσε ενώπιον του Κογκρέσου ότι δεν θα ακυρώσει ένα κίνητρο παραγωγικότητας για το νέο διευθύνοντα σύμβουλό της, το οποίο έχει συνδεθεί με την επιστροφή σε πλόιμη υπηρεσία των αεροσκαφών 737 ΜΑΧ, παρά την συνεχιζόμενη έντονη κριτική που δέχεται από μέλη του Κογκρέσου.
Όπως αναφέρει το Reuters, ο Ντέιβιντ Καλχούν που ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου τον προηγούμενο μήνα έχει ετήσιες αποδοχές 1,4 εκατομμύρια δολάρια, ενώ δικαιούται μακροπρόθεσμη αποζημίωση περίπου 26,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Στο ποσό αυτό θα πρέπει να συμπεριληφθεί και bonus περίπου 7 εκατομμυρίων δολαρίων, αν ο ίδιος επιτύχει να δρομολογήσει σημαντικές εξελίξεις και ειδικά όσον αφορά τα αεροσκάφη 737 ΜΑΧ, καθώς ο συγκεκριμένος τύπος που μετρά ήδη δύο τραγικά αεροπορικά δυστυχήματα με 346 νεκρούς έχει επιφέρει σοβαρό στο γόητρο της εταιρείας.
Τα αεροσκάφη αυτά έχουν καθηλωθεί στο έδαφος, μετά από τα δυστυχήματα αυτά, που αποδόθηκαν σε κατασκευαστικές και λειτουργικές ατέλειες του λογισμικού παραμέτρων ασφαλούς πτήσης που ενσωματώνει το 737 ΜΑΧ.
Επίσης, η Boeing απέρριψε τις κατηγορίες μελών του Κογκρέσου ότι βιάζεται να επαναφέρει σε υπηρεσία τα 737 MAX, επαναλαμβάνοντας στην επιστολή που έχει αποστείλει στο Κογκρέσο ότι με βάση την πιο αισιόδοξη εκτίμησή της το 737 MAX δεν θα μπορέσει να επανέλθει σε πλόιμη κατάσταση τουλάχιστον ως τα μέσα του 2020 και πως οι ρυθμιστικές αρχές είναι αυτές που θα καθορίσουν το χρονοδιάγραμμα επιστροφής του τύπου σε ενεργό υπηρεσία.