Το Facebook ανακοίνωσε σήμερα ότι θα σταματήσει να δέχεται νέες πολιτικές διαφημίσεις την εβδομάδα που οδηγεί στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου, ανταποκρινόμενο στις ανησυχίες ότι η «χαλαρή» του προσέγγιση ως προς την ελευθερία του λόγου θα μπορούσε να δημιουργήσει χώρο για παρέμβαση στις εκλογές.
Η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του κόσμου δήλωσε επίσης ότι θα δημιουργήσει ειδική σήμανση για αναρτήσεις από υποψήφιους ή τις εκστρατείες τους που θα προσπαθήσουν να ισχυριστούν ότι νίκησαν πριν από τα επίσημα αποτελέσματα, και θα διευρύνει τα κριτήρια που οδηγούν στην αφαίρεση περιεχομένου που θα χαρακτηρίζεται παρεμπόδιση ψηφοφόρων.
Τις αλλαγές ανακοίνωσε ο ίδιος ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ με ανάρτησή του, όπου εξέφραζε επίσης τις ανησυχίες του για τις ιδιαίτερες δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν οι ψηφοφόροι λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, που θα προκαλέσει αύξηση της επιστολικής ψήφου.
«Ανησυχώ ακόμη ότι, καθώς το έθνος μας είναι τόσο διχασμένο και είναι πιθανό να χρειαστεί να περιμένουμε μέρες, ίσως και εβδομάδες, για τα επίσημα εκλογικά αποτελέσματα, θα υπάρχει αυξημένος κίνδυνος ταραχών σε όλη τη χώρα», έγραψε, όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters.
Πρόσθεσε ότι το Facebook θα επισημαίνει με ετικέτα αναρτήσεις που προσπαθούν να αμφισβητήσουν το εκλογικό αποτέλεσμα και θα αφαιρεί αναρτήσεις που περιέχουν παραπληροφόρηση σχετικά με τον Covid-19 και την εκλογική διαδικασία, καθώς θα μπορούσαν να αποτρέψουν τους ψηφοφόρους από την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος.