Άμβυξ: Οι πέντε βασικοί άξονες του business plan

Άμβυξ: Οι πέντε βασικοί άξονες του business plan

Με θετικό πρόσημο ολοκληρώθηκε το 2023 για την Άμβυξ, καταρρίπτοντας το ιστορικό ρεκόρ κερδοφορίας του 2022.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της εταιρείας για το 2023, εξαιρουμένου του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, σημείωσαν αύξηση 4,7% εκατ. ευρώ, φτάνοντας τα 90,8 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα 86,7 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους.

Αυτό συνέβη «παρόλες τις συνεχιζόμενες τις δυσμενείς διεθνείς συγκυρίες, αφενός της γεωπολιτικής αστάθειας εκ των πολεμικών συρράξεων σε Ουκρανία και Μέση Ανατολή, και αφετέρου της επίπτωσης των έντονων πληθωριστικών τάσεων στην οικονομία και το εισόδημα των καταναλωτών», όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση.

Με την προσθήκη του ΕΦΚ, οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν στα 125,2 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 5,31% σε σύγκριση με τα 118,9 εκατ. ευρώ του 2022.

Οι πέντε βασικοί πυλώνες για το 2024

Σε πέντε κύριους πυλώνες εστιάζει η στρατηγική της εταιρείας με σκοπό να συνεχιστεί η ανοδική πορεία και αύξηση των μεγεθών και το 2024.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία:

  1. Εστιάζει στις ανάγκες του καταναλωτή σε όλα τα κανάλια μέσω των οποίων τον εξυπηρετεί.
  2. Επεκτείνεται σε νέα κανάλια και περαιτέρω ανάπτυξη με επιλεκτικές προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων.
  3. Επενδύει ιδιαίτερα στο χτίσιμο των εμπορικών σημάτων.
  4. Επενδύει στις δεξιότητες του οργανισμού με συνεχή εκπαίδευση και έμφαση στην καινοτομία.
  5. Στοχεύει σε διατήρηση υγειών χρηματοοικονομικών δεικτών.

Συνεχείς κινήσεις διεύρυνσης 

Ο εμπλουτισμός τους χαρτοφυλακίου συνεχίστηκε και το 2023, με το Chateau Minuty, μία ακόμη premium ετικέτα του Οίκου Moët Hennessy, με τον οποίο διατηρεί συνεργασία για 106 και πλέον χρόνια, με την προσθήκη του Fever-Tree, που αποτελεί το No1 brand παγκοσμίως στην κατηγορία των premium mixers, με το brand 400 Conejos του Οίκου Proximo, που αποτελεί το Νο1 100% χειροποίητο mezcal του Μεξικού και το δημοφιλές schnapps φρούτων, Archers, του Οίκου DeKuyper.

Σε ορίζοντα πενταετίας, στόχος της διοίκησης είναι ο διπλασιασμός του κύκλου εργασιών της Άμβυξ με μεγαλύτερη συνεισφορά της κατηγορίας του κρασιού όπου στοχεύει σε ηγετική θέση.

Τα μικτά κέρδη παρουσίασαν αύξηση +1,5% και ανήλθαν  στο ποσό των €33.464 χιλ. έναντι ποσού κερδών €32.980 χιλ. της προηγούμενης χρήσης, ενώ το αποτέλεσμα κερδών προ φόρων παρουσίασε βελτίωση, ανερχόμενο σε €7.760 χιλ. έναντι κερδών προ φόρου ποσού €7.214 χιλ. του 2022, δηλαδή αύξηση +7,6% ενισχυμένη τόσο από λειτουργικές βελτιώσεις, όσο και μη λειτουργικές (non-recurring) προσθήκες.

Τέλος, εξίσου σημαντικό στοιχείο, πέραν της βελτίωσης της κερδοφορίας, αποτελεί η ιδιαίτερα υγιής εικόνα που συνεχίζει για ακόμα μια χρήση να παρουσιάζει ο Ισολογισμός της Εταιρείας, με σημαντικά ταμιακά διαθέσιμα που υπερκαλύπτουν τις δανειακές υποχρεώσεις.

Επιπρόσθετα, οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις υπερκαλύπτονται κατά 2,4 φορές από τα κυκλοφορούντα στοιχεία του ενεργητικού, εξασφαλίζοντας ένα συμπαγή δείκτη ευρωστίας για την επίτευξη των μελλοντικών στρατηγικών της πλάνων.

Διαβάστε Περισσότερα

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα

#LightItGreen: Στα «πράσινα» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, στο «φως» η Ομόνοια