Πιθανόν να μην το θυμάστε, αλλά δεν είναι μακριά η εποχή που τα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτων ήταν προδιαμορφωμένα από τις ασφαλιστικές και στέλνονταν ταχυδρομικά στους ασφαλισμένους, με συγκεκριμένα πακέτα υπηρεσιών και χρονοδιαγράμματα: έξι μήνες, ή ένα χρόνο... Και βέβαια η κάλυψη, και κυρίως η αποζημίωση ήταν συχνά ζήτημα... ερμηνείας, από τις ίδιες. Ιδιαίτερα, ως προς το χρόνο εξόφλησης.
Σήμερα, η ασφαλιστική αγορά, ιδιαίτερα στον κλάδο του αυτοκινήτου έχει αλλάξει, παρέχοντας τεράστια ευελιξία, δυνατότητα επιλογών προς τις καλύψεις, αλλά και ταχύτητα της αποζημίωσης. Ήταν δε, ο ανταγωνισμός στην αγορά, που έφερε αυτές τις αλλαγές και έβαλε τον ασφαλισμένο στο επίκεντρο, διαμορφώνοντας μια πραγματική επανάσταση.
Ένα από τα πρώτα της «κεφάλαια», ήρθε το 2014. Ήταν η χρονιά που προσφέρθηκε για πρώτη φορά η δυνατότητα ασφάλισης αυτοκινήτου «με την ημέρα», ανατρέποντας την εποχή που τα προγράμματα ήταν κατά κύριο λόγο ανελαστικά. Σήμερα, ο οδηγός, ανάλογα με την ασφαλιστική εταιρεία που έχει επιλέξει, μπορεί να ασφαλίσει το όχημά του για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, για όσες μέρες θέλει, 35 ή 188 ή 252, για παράδειγμα, επιλέγοντας και τις καλύψεις που θα έχει για το χρόνο αυτό.
Τη «νέα σελίδα» στην αγορά έφερε η Hellas Direct, αναθεωρώντας διαδικασίες που δεν είχαν κανένα λόγο να διαρκούν μέρες ή και περισσότερο, με επίκεντρο την ταχύτητα εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Πλέον δεν χρειάζεται παρά μερικά λεπτά στον υπολογιστή για να επιλέξει ο οδηγός ασφαλιστικό πρόγραμμα, καλύψεις και διάρκεια, να αγοράσει ή να ανανεώσει, και να εκτυπώσει το συμβόλαιό του. Μάλιστα μπορεί να το πληρώσει και σε δόσεις μέσω χρεωστικής κάρτας!
Οι καινοτομίες δεν εξαντλήθηκαν βέβαια σε αυτό. Για τον σημερινό οδηγό, υπάρχει πλέον η δυνατότητα να επικοινωνήσει με την ασφαλιστική του κάθε ώρα της ημέρας, σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας (24/7) για να καταγράψει ένα συμβάν ατυχήματος, από το σημείο στο οποίο αυτό συνέβη. Και η ασφαλιστική, θα αναλάβει αμέσως τα υπόλοιπα, για τη διευθέτηση του περιστατικού, ανάλογα με την κατηγορία του.
Εάν χρειαστεί, ομάδες έκτακτης ανάγκης, τίθενται στην υπηρεσία του ασφαλισμένου για επί τόπου διαχείριση του περιστατικού. Πρόκειται για άλλη μία καινοτομία της Hellas Direct που συμβάλει στην εκμηδένιση της γραφειοκρατίας και την άμεση αποκατάσταση των ζημιών.
Τι γίνεται, όμως στην περίπτωση κατά την οποία υπάρχει ζημιά που απαιτεί αποκατάσταση σε συνεργείο;
Αυτό που γνωρίζαμε, ήταν ότι ο ασφαλισμένος, μετά την «επιθεώρηση» του πραγματογνώμονα, έπρεπε να βρει ένα συνεργείο, να επισκευάσει τη ζημιά και στη συνέχεια να αποταθεί στην ασφαλιστική για να πάρει τα χρήματα. Όλη αυτή η ταλαιπωρία ανήκει πλέον στο παρελθόν. Η Hellas Direct συνδέεται ηλεκτρονικά, μέσω δικής της πλατφόρμας, με περισσότερα από 2.500 συνεργεία σε όλη την Ελλάδα. Μέσω της πλατφόρμας αυτής γίνεται άμεσα και χωρίς καθυστερήσεις όλη η επικοινωνία αλλά και η ανταλλαγή εγγράφων, κάτι που συντομεύει σημαντικά τη διαδικασία και τους χρόνους ως το κλείσιμο της ζημιάς.
Η ψηφιακή πλατφόρμα έχει επιταχύνει δραστικά τις διαδικασίες αποκατάστασης των ζημιών. Το ίδιο όμως συμβαίνει και με τις αποζημιώσεις γενικότερα. Όσοι αναζητούν τα στατιστικά της τελευταίας δεκαετίας, μπορούν να διαπιστώσουν ότι σε αυτήν την περίοδο η Hellas Direct, φέρνοντας άλλη μία ανατροπή, έχει καταφέρει να μειώσει και τους χρόνους αποζημίωσης κατά 70%! Το «ρεκόρ» της μέχρι τώρα, είναι η καταβολή της αποζημίωσης σε 9 λεπτά από την αναφορά. Παρ’ όλα αυτά, συνεχίζει, με στόχο την αποζημίωση σε real time…
Για τον σύγχρονο οδηγό, το 2021 ήρθε μια πραγματικά σύγχρονη υπηρεσία που ανταποκρίνεται στα δεδομένα της ψηφιακής οικονομίας: Πρόκειται για το wallet+ το χρηματοδοτικό προϊόν για την κάλυψη όλων των εξόδων του ασφαλισμένου οχήματος. Μέσα από το ψηφιακό πορτοφόλι που λάνσαρε η Hellas Direct, ο οδηγός μπορεί να καλύψει με ευελιξία πληρωμής, όλα τα έξοδα του οχήματος. Από την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας, μέχρι το ΚΤΕΟ, τις επισκευές και τα ελαστικά.
Το wallet+ εγκαινιάζει μία νέα αντίληψη στις τάσεις πληρωμών, στις fintech λύσεις και στο Insurance-Banking, βάζοντας την ασφαλιστική αγορά σε μία άλλη κατηγορία. Γίνεται ο στρατηγικός συνεργάτης των αναγκών αυτοκίνησης, φέρνοντας ένα ορόσημο στα affordability solutions.
Εν κατακλείδι, επανεξετάζοντας και αλλάζοντας κάθε τι που «έτσι γινόταν» για πολλά χρόνια, αλλά και αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ευελιξία και δυνατότητα επιλογής, η Hellas Direct πέρασε στα χέρια των ασφαλισμένων τον ουσιαστικό έλεγχο του προϊόντος: της ασφάλειας. Έχοντας φέρει σημαντικές αλλαγές στο ασφαλιστικό τοπίο εδώ και μία 10ετία, σήμερα δηλώνει: «Here for Good».
Γι’ αυτό και το μήνυμα που στέλνει τις ημέρες αυτές, συμπληρώνοντας τα 10 χρόνια λειτουργίας της, είναι: «Αλλάζουμε την ασφάλεια για τα καλά»! Και το γιορτάζει με ένα όντως πρωτότυπο και εντυπωσιακό βίντεο.
Η στιγμή που η Hellas Direct βγαίνει με την καμπάνια να απευθυνθεί στον κόσμο είναι πολύ ξεχωριστή για την εταιρία:
Κλείνοντας 10 χρόνια λειτουργίας, με περισσότερους από 500.000 ασφαλισμένους και παρουσία σε τρεις χώρες, η Hellas Direct υπενθυμίζει όσα πέτυχε: Ασφάλεια προσαρμοσμένη στις ανάγκες του οδηγού, αστραπιαία διαχείριση ζημιών, ομάδες με πάθος να δίνουν λύση στη δύσκολη στιγμή μέρα και νύχτα, συνεργασίες που εξασφαλίζουν αξιοπιστία και ταχύτητα.
Ίσως όμως ο μεγαλύτερος σταθμός, να είναι η αλλαγή στην ασφαλιστική φιλοσοφία και πρακτική που έφεραν αυτά τα 10 χρόνια παρουσίας. Με προϊόντα και εξυπηρέτηση που προσφέρουν στους ασφαλισμένους, όχι μόνο εξαιρετικούς όρους ασφάλισης, αλλά και πραγματικό αίσθημα ασφάλειας.