Με ποιόν τρόπο μια αλυσίδα σουπερμάρκετ δημιουργεί πρόσθετη αξία στις τοπικές κοινωνίες;

Με ποιόν τρόπο μια αλυσίδα σουπερμάρκετ δημιουργεί πρόσθετη αξία στις τοπικές κοινωνίες;

Με οδηγό τον σκοπό της να «δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων», η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία, τους ανθρώπους και το περιβάλλον με πράξεις αλληλεγγύης και φροντίδας, που καταγράφονται στην Έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021». 

Κι ενώ μια ακόμη χρονιά φτάνει στο τέλος της, κάνουμε μία μικρή αναδρομή. Μια αναδρομή σε ατομικό, μα και σε συλλογικό επίπεδο. Και η αλήθεια είναι πως για πολλούς συνανθρώπους μας, μια καθημερινή ερώτηση όπως το «Τι θα φάμε σήμερα;» απέκτησε διαφορετική χροιά, με το ποσοστό των ανθρώπων που υποσιτίζεται να αυξάνεται κάθε χρόνο. Στην Ελλάδα, μόνο, περισσότεροι από 1 εκατομμύριο συνάνθρωποί μας αντιμετωπίζουν πλέον πρόβλημα σίτισης. Για αυτούς τους ανθρώπους, ολοένα και περισσότεροι φορείς αναλαμβάνουν δράση. Ανάμεσά τους και η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία βρίσκεται δίπλα σε όσους το έχουν ανάγκη με συνέπεια και συνέχεια. 

Στην Έκθεσή της «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021», η ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει μία συνολική αποτίμηση των δράσεων της γύρω από τρεις πυλώνες: τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον. 

Συγκεκριμένα, για τον Άνθρωπο, έχει δημιουργήσει και υλοποιεί μία ευρεία γκάμα δράσεων και πρακτικών με στόχο να κάνει τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας. Κατανοώντας απόλυτα πως το φαγητό είναι μία βασική, καθημερινή ανάγκη για όλους τους ανθρώπους ανεξαιρέτως, η ΑΒ πρόσφερε περισσότερα από 1 εκατομμύριο ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα σε περισσότερους από 140 οργανισμούς και ΜΚΟ. Έτσι, καταφέρνει να αγγίξει χιλιάδες από τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας, μειώνοντας την επισιτιστική τους ανασφάλεια. 

Στο ίδιο πνεύμα, μέσα από το πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης» συγκεντρώνονται και προσφέρονται καθημερινά από τα καταστήματα και τις αποθήκες ΑΒ, κοντόληκτα τρόφιμα σε τοπικούς φορείς, οι οποίοι στη συνέχεια τα διοχετεύουν σε όλους όσους έχουν ανάγκη ή δημιουργούν με αυτά γεύματα γι’ αυτούς. Μόνο το 2021, η ΑΒ παρείχε πάνω από 8 εκατομμύρια γεύματα μέσα από το πρόγραμμα σε πάνω από 250 φορείς και ιδρύματα! Στρατηγικοί συνεργάτες σε αυτό το πρόγραμμα, που υλοποιείται από το 2013, είναι η οργάνωση “Μπορούμε” και η Τράπεζα Τροφίμων.

Επιπλέον, η ΑΒ Βασιλόπουλος διοργάνωσε δράσεις και δωρεές σε συνεργασία με τοπικούς οργανισμούς και φορείς ώστε ακόμα περισσότερα νοικοκυριά, σε ακόμα περισσότερες γειτονιές της χώρας, να έχουν όσα γεύματα χρειάζονται, καθημερινά. Για την 11η Χρονιά Εθελοντισμού ΑΒ, μάλιστα, οι άνθρωποι της ΑΒ ενίσχυσαν το έργο της Τράπεζας Τροφίμων, με μια απλή κίνηση, με ένα SMS, με την ΑΒ να προσφέρει -για κάθε SMS- 1 επιπλέον γεύμα για εκείνους που μας έχουν περισσότερο ανάγκη.

Ακόμα, μέσα από το Πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που υλοποιεί το Ινστιτούτο Prolepsis, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, παρέχει καθημερινά ένα υγιεινό και υψηλών προδιαγραφών γεύμα, σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα και μάλιστα για το 2021 ο αριθμός των γευμάτων άγγιξε τα 137.000! Επιπλέον, θέλοντας να συμβάλει στην εξοικείωση των μαθητών με την έννοια της ισορροπημένης διατροφής η ΑΒ, μαζί με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο και την επιστημονική συνδρομή του Ινστιτούτου Prolepsis, δημιούργησε μία μικρογραφία ενός καταστήματος σούπερ μάρκετ ΑΒ, την οποία έχουν επισκεφτεί περισσότερα από 20.000 παιδιά.

Όταν, λοιπόν, λέμε πως οι εταιρείες έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο δεν μιλάμε αόριστα αλλά αντίθετα πολύ συγκεκριμένα και η ΑΒ Βασιλόπουλος το αποδεικνύει. Μέσα από πολλαπλές ενέργειες που στοχεύουν στην ανακούφιση διαφορετικών κοινωνικών ομάδων και λειτουργούν σε διαφορετικά επίπεδα, η ΑΒ Βασιλόπουλος αλλάζει καθημερινά τις ζωές των συνανθρώπων μας και χαρίζει ελπίδα!

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα ξεφυλλίζοντας την Έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021» εδώ