Προειδοποιητική 24ωρη απεργία για τη Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου αποφάσισε η γενική συνέλευση της «Ένωσης Εργαζομένων στη Διακίνηση Εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες του Πειραιά» ένα εκ των τριών σωματείων εργαζομένων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (PCT).
Όπως αναφέρει η ΕΝΕΔΕΠ στην προσωπική της ιστοσελίδα στο διαδίκτυο «οι διαπραγματεύσεις με την εργοδοσία για την υπογραφή ΣΣΕ που θα εξασφαλίζει συγκροτημένα και πλήρη εργασιακά δικαιώματα καθώς και δίκαιες αμοιβές για όλους τους εργαζομένους - όλων των ειδικοτήτων στο ΣΕΜΠΟ, συνεχίζονται. Ωστόσο, συνεχίζει, δεν εφαρμόζεται το πόρισμα της επιτροπής κρίσεως για τα Βαρέα Ανθυγιεινά (ΒΑΕ) που στοιχειοθετεί ότι όλοι οι εργαζόμενοι στους Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά είναι ενταγμένοι στα ΒΑΕ σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται και μάλιστα πρέπει να εφαρμοστεί από την 1/1/2012».
Επίσης, προσθέτει ότι «την ίδια στιγμή η εργοδοσία με ευθύνη DPORT και COSCO δεν έχουν ανανεώσει συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε δεκάδες συναδέλφους με το πρόσχημα της πανδημίας και ταυτόχρονα πραγματοποιούν νέες προσλήψεις συναδέλφων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου».
Την ίδια ώρα σε ανακοίνωσή της η DPort Services εκφράζει την ανησυχία της σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά. Τονίζει «ότι ένα από τα τρία σωματεία των εργαζομένων ΕΝΕΔΕΠ, προκήρυξε ξανά απεργία για την προσεχή Δευτέρα που κρίθηκε παράνομη από το δικαστήριο αλλά όπως συνέβη και τις προηγούμενες φορές (27/10/2021 έως 31/10/2021 και 1/12/2021), η απεργία ενδέχεται να συνεχιστεί σε άλλες ημέρες κατά την προσφιλή τακτική του παραπάνω σωματείου».
«Το σωματείο ΕΝΕΔΕΠ προβάλλοντας ως αίτημα τη σύναψη Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας υποκρύπτει την αληθινή του βούληση να θεωρηθεί αυτό ως αντιπροσωπευτικό σωματείο ενώ σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, αντιπροσωπευτικότερο σωματείο είναι το «Συνδικάτο Εργαζομένων ΣΕΕΔΠ» προσθέτει η DPort Services».
H εταιρεία κάνει λόγο επίσης για «μεθόδευση που υποκινείται από κομματικούς μηχανισμούς με στόχο το λιμάνι», ενώ υπογραμμίζει ότι «θα πρέπει να γίνει γνωστό ότι με τις μεθοδεύσεις αυτές εμποδίζεται η εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού με καταστροφικά αποτελέσματα για την ελληνική οικονομία, για την εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και για τους περισσότερους από 5.000 εργαζόμενους και συναλλασσόμενους με το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου».
Η εταιρεία εκφράζει την ελπίδα ότι «οι αρχές θα λάβουν τα αναγκαία μέτρα για να διασφαλίσουν τη νομιμότητα και την απρόσκοπτη λειτουργία του λιμανιού».