Την ανησυχία του για την πρόθεση της κυβέρνησης να κρατικοποιήσει τον ΟΑΣΘ εκφράζει, με σημερινή του ανακοίνωση, ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και α΄αντιπρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ), Παναγιώτης Παπαδόπουλος, υπογραμμίζοντας πως «υπό τις παρούσες δημοσιονομικές συνθήκες, είναι εντελώς μη ρεαλιστική η προσπάθεια συγκρότησης δημόσιου φορέα για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης».
«Γεννιούνται ερωτηματικά που αφορούν στο κόστος λειτουργίας του νέου οργανισμού που θα προκύψει και στον τρόπο χρηματοδότησής του. Η παροχή αυτών των υπηρεσιών προϋποθέτει επενδύσεις σημαντικού ύψους, που είναι αδύνατον να χρηματοδοτηθούν από την πολιτεία» αναφέρει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, υπογραμμίζοντας πως δεν θα πρέπει να λησμονεί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, που κατέθεσε σχέδιο νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, πως η πόλη δεν διαθέτει άλλο μέσο μεταφοράς.
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ΒΕΘ, εκφράζει την απορία του για το εάν «την ώρα που μιλούμε για την ανάγκη ιδιωτικοποιήσεων, οι θεσμοί έχουν ενημερωθεί για το σχέδιο της κυβέρνησης. Ζούμε στον 21ο αιώνα και η πόλη έχει ανάγκη από λειτουργικές συγκοινωνίες. Πώς είναι δυνατόν η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ να οδηγήσει σε αποτελεσματικές και σύγχρονες συγκοινωνίες με κοινωνικό πρόσημο, όπως λέει ο κ. Σπίρτζης; Η πόλη έχει κακή εμπειρία από το παρελθόν» αναφέρει ο πρόεδρος του ΒΕΘ.
Πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο, επιβάλλεται η αναδιοργάνωση των αστικών συγκοινωνιών, ωστόσο θα πρέπει να υποβληθούν ρεαλιστικές προτάσεις και σχέδια αντιμετώπισης του σύνθετου αυτού προβλήματος.
To ΒΕΘ στην ανακοίνωσή του υπενθυμίζει, πως στις 16 Μαΐου, έξι παραγωγικοί φορείς της Θεσσαλονίκης, σε κοινή επιστολή τους προς τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα και τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, είχαν καταθέσει πρόταση για την επίλυση του προβλήματος των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ