Ευρ. Δικαστήριο: Το κόστος κλήσης υπηρεσίας εξυπηρετήσεως μετά την πώληση δεν πρέπει να υπερβαίνει το κόστος τυπικής κλήσης

Ευρ. Δικαστήριο: Το κόστος κλήσης υπηρεσίας εξυπηρετήσεως μετά την πώληση δεν πρέπει να υπερβαίνει το κόστος τυπικής κλήσης

Ο γενικός εισαγγελέας του Ευρωπαικού Δικαστηρίου αποφάνθηκε σημερα ότι το κόστος για την κλήση σε τηλεφωνικό αριθμό υπηρεσίας εξυπηρετήσεως, μετά την πώληση ενός προϊόντος, δεν πρέπει να υπερβαίνει το κόστος για μια τυπική τηλεφωνική κλήση.

Η υπόθεση αφορά τη γερμανική εταιρία Comtech που εμπορεύεται ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές. Στον ιστότοπό της αναρτά τηλεφωνικό αριθμό υπηρεσίας εξυπηρετήσεως μετά την πώληση, με το πρόθεμα 0180, το οποίο χρησιμοποιείται στη Γερμανία για υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης με ενιαία εθνική χρέωση. Το κόστος κλήσεως προς αυτόν τον (μη γεωγραφικό) ειδικό αριθμό υπερβαίνει το ποσό που θα κατέβαλλε ο πελάτης για κλήση σε τυπικό (γεωγραφικό) αριθμό σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας με βάση τις συνήθεις τιμές συνδέσεως.

Ο γενικός εισαγγελέας υπενθυμίζει ότι τα κράτη μέλη της ΕΕ οφείλουν, κατά την σχετική κοινοτική οδηγία, να μεριμνούν ώστε όταν έμπορος χρησιμοποιεί τηλεφωνική γραμμή για τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του σχετικά με τις συναπτόμενες συμβάσεις, ο καταναλωτής να μην υποχρεούται να πληρώσει παραπάνω από «τη βασική τιμή χρέωσης».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ