Σε 1.450 με 1.500 θα φτάσει ο αριθμός των λεωφορείων το επόμενο τρίμηνο όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής.
«Σε αυτούς τους 18 μήνες για να αντιμετωπίσουμε την πανδημία έχουμε αυξήσει κατά 3.000 τα δρομολόγια. Από το Σεπτέμβριο του 2019 σε 260 γραμμές του ΟΣΥ έχουμε 17.000 δρομολόγια από 14.000. Έχουμε 1.250 λεωφορεία από 850 λεωφορεία, αύξηση 50%», υπογράμμισε.
«Τις επόμενες μέρες θα έχουμε αλλά 300 λεωφορεία μέσω leasing, το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου θα ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια, μέσα σε ένα με ενάμιση μήνα θα είναι όλα σε λειτουργία. Στο Ταμείο Ανάκαμψης προβλέπονται πόροι για την ανανέωση του στόλου», επισήμανε.
«Έχουμε προσλάβει 600 οδηγούς και μηχανικούς στην ΟΣΥ–ΣΤΑΣΥ, είχαν να γίνουν 10 χρόνια προσλήψεις. Τόσο μεγάλη αύξηση λεωφορείων και τρόλεϊ δεν έχει γίνει σε άλλη μεγαλούπολη της Ευρώπης», σχολίασε ο υπουργός.
«Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είναι εστίες μετάδοσης όχι υπερμετάδοσης, οι επιστήμονες λένε ότι άλλες εστίες μετάδοσης είναι πιο σημαντικές» δήλωσε ο κ. Καραμανλής.
«Όλοι πρέπει να φοράμε μάσκα στα ΜΜΜ», επισήμανε.
«Η προηγούμενη κυβέρνηση ξέρετε που έκανε αύξηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς; Σε ένα πράγμα μόνο, στην τιμή του εισιτηρίου, από το 1,20 στο 1,40. Και εμείς την τιμή του εισιτηρίου τη μειώσαμε πάλι», τόνισε.
Μηχανήματα καθαρισμού αέρα σε όλα τα λεωφορεία
«Περάσαμε τροπολογία που μας επιτρέπει με διαγωνισμό να προμηθευτούμε μηχανήματα καθαρισμού αέρα σε όλα τα λεωφορεία», υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής.
«Υπάρχουν μόνο στο Ισραήλ, πουθενά στην Ευρώπη, πρόκειται για τεχνολογία πολύ καινούργια. Όταν βεβαιωθούμε ότι θα κάνουν τη δουλειά τους και θα πιστοποιηθούν από τους ειδικούς το υπουργείο θα μεριμνήσει για την προμήθειά τους», σχολίασε.
Σημείωσε πάντως πως «υπάρχουν συγκεκριμένες γραμμές τόσο στα μπλε λεωφορεία, όσο και στα τρόλεϊ όπου έχουμε χωρητικότητες άνω του 65%».
«Επίσης δεν ανοίγει πια η μπροστινή πόρτα», επισήμανε.
Δεκαπέντε σταθμοί στη Γραμμή 4 του Μετρό
Για τη γραμμή 4 του Μετρό σχολίασε ότι θα είναι 15 σταθμοί σε μήκος 13 χιλιομέτρων, ενώ όπως είπε έχουν υπογράφει οι πρόδρομες εργασίες και τα πρώτα εργοτάξια θα αρχίσουν να στήνονται από τον επόμενο μήνα.
Τέλος, για τη διάνοιξη της λεωφόρου Κύμης ο κ. Καραμανλής διευκρίνισε ότι αποσυνδέεται από τις επεκτάσεις και το μεγάλο διαγωνισμού της Αττικής Οδού, θα είναι χωρίς διόδια και η δημοπράτηση θα γίνει μέχρι το τέλος του 2021.