Στην νοοτροπία που επικρατεί στο ελληνικό δημόσιο, κυρίως ως προς την εξυπηρέτηση των πολιτών, αναφέρθηκε ο ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος σε ανάρτησή του στο facebook επισημαίνει ότι «η αδιαφορία και η δεσποτική διάθεση απέναντι στους πολίτες δεν συγχωρούνται από κανέναν».
Στην ανάρτησή του ο ο υπουργός Εργασίας υπογραμμίζει ότι «υπάρχουν πολλά δικαιολογημένα παράπονα πολιτών για υπηρεσίες στις οποίες κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο» καθώς και «παράπονα για ελλιπή ενημέρωση και εξυπηρέτηση» και τονίζει πως η εξυπηρέτηση του πολίτη από τις υπηρεσίες του υπουργείου μπορεί να βελτιωθεί.
Αναλυτικά στην ανάρτησή του αναφέρει:
«Προχωρήσαμε μαζί με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην κατάργηση 68 υπηρεσιών του ΕΦΚΑ από τα ΚΕΠ, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών. Είναι πιστεύω ένα σημαντικό βήμα μπροστά.
Σίγουρα η εξυπηρέτηση του πολίτη από τις υπηρεσίες του υπουργείου μπορεί να βελτιωθεί. Και μάλιστα υπάρχουν πολλά δικαιολογημένα παράπονα πολιτών για υπηρεσίες στις οποίες κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο. Και εν πάση περιπτώσει παράπονα για ελλιπή ενημέρωση και εξυπηρέτηση.
Γι’ αυτό προχωρούμε με διαδικασίες σαν κι αυτή. Όπως επίσης με τη σταδιακή ψηφιοποίηση της έκδοσης των συντάξεων (την οποία θα επιδιώκουμε να επιταχύνουμε φυσικά). Με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως το myEFKAlive και το myOAEDlive, όπου οι πολίτες μπορούν να πραγματοποιούν ραντεβού με βιντεοκλήση με τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ. Ενώ το πιο σημαντικό πρότζεκτ μας είναι αυτό του μεγάλου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το οποίο αποσκοπεί ακριβώς στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών που έρχονται σε επαφή με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς.
Η εξυπηρέτηση και η ενημέρωση του πολίτη είναι και αυτή κοινωνική πολιτική! Η αδιαφορία και η δεσποτική διάθεση απέναντι στους πολίτες δεν συγχωρούνται από κανέναν».