«Το φιάσκο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που αντιμετωπίζει αυτές τις μέρες το επιβατικό κοινό, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι αυτή η Κυβέρνηση δεν μπορεί να χειριστεί ούτε το πιο απλό θέμα», τονίζει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Σερρών, Κώστας Καραμανλής.
Ο κ. Καραμανλής συνεχίζει:
«Επί μήνες καλούσαμε το Υπουργείο να ξεκινήσει σταδιακά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε καμιά ανταπόκριση.
Κι ενώ επί τόσο καιρό δεν έκαναν τίποτα, χωρίς την παραμικρή προεργασία, αποπειράθηκαν, μέσα σε ένα βράδυ, να ξεκινήσει η λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου... Χωρίς να έχει προηγηθεί ούτε η απαραίτητη εκπαίδευση και ενημέρωση των αρμοδίων υπαλλήλων, ούτε η ελάχιστη εξοικείωση του επιβατικού κοινού.
Οι εσωτερικές κόντρες του Υπουργείου με τους συνδικαλιστικούς φορείς δεν απασχολούν το επιβατικό κοινό.
Αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι η εύκολη και γρήγορη προμήθεια εισιτηρίου και η απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Πρέπει, επιτέλους, να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολλών για χάρη των λίγων».