Ευθύνες στους πολίτες απέδωσε ο πρόεδρος του ΔΣ ΟΑΣΑ, Τάσος Ταστάνης, σε συνέντευξή του Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων σε ό,τι αφορά το θέμα των ουρών σε σταθμούς του μετρό καθώς, όπως τονίζει, πρόκειται για ένα πρόβλημα που έχει να κάνει με την εξοικείωση στο νέο σύστημα.
«Αρκετοί πολίτες στέκονται στην ουρά τις πρώτες ημέρες του μήνα, παρόλο που μπορούν να επαναφορτίσουν τις κάρτες τους οποιαδήποτε μέρα στα μηχανήματα των σταθμών, αλλά και μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, χωρίς να περιμένουν στα εκδοτήρια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Τ. Ταστάνης.
Ερωτηθείς γιατί μετά από ένα χρόνος εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου οι ουρές στα εκδοτήρια σε πολλούς κεντρικούς σταθμούς συνεχίζουν να υπάρχουν, ο κ. Ταστάνης απάντησε πως αυτό είναι ένα πρόβλημα που έχει να κάνει και με την εξοικείωση των πολιτών στο νέο σύστημα, αλλά και με κάποιες ατέλειές του που στην πορεία διορθώνονται, ενώ σύντομα θα εισαχθούν και νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
«Οι πολίτες μπορούν να κάνουν επαναφόρτιση εισιτηρίου με πιστωτική κάρτα στο σύνολο του δικτύου (στα 298 αυτόματα μηχανήματα, στα εκδοτήρια της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ, στο δίκτυο 500 περιπτέρων που διαθέτουν pos). Οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε όλοι μας πλήρως με το νέο σύστημα», τόνισε.
Στη συνέχεια, ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πρόσθεσε: «Κι αυτό είναι ένα πραγματικά δύσκολο εγχείρημα, καθώς ενώ οι κάτοχοι ATH.ENA Card έχουν φτάσει στο 1.440.000 (1.000.000 προσωποποιημένες και 440.000 απρόσωπες κάρτες), ωστόσο μόνο περί τις 10.000 από αυτούς έχουν κατεβάσει μέχρι τώρα την εφαρμογή για την επαναφόρτισή τους μέσω κινητού τηλεφώνου.
Επίσης παρατηρούμε ότι αρκετοί συμπολίτες μας προσέρχονται στα ΑΜΕΚ της μιας κατεύθυνσης των σταθμών, ενώ στην άλλη κατεύθυνση τα μηχανήματα είναι άδεια. Σημαντική μείωση στην ταλαιπωρία του κοινού θα επιφέρει ασφαλώς και η αναβάθμιση των παλιών μηχανημάτων έκδοσης που ήδη μπαίνουν σταδιακά σε λειτουργία στο σύστημα του μετρό και θα προσφέρουν περισσότερες επιλογές στο επιβατικό κοινό».
Σχετικά με τα παράπονα ότι τα δρομολόγια στις γραμμές 2 και 3 του μετρό είναι αραιά ο κ. Ταστάνης ξεκαθάρισε: «Μα ακριβώς γι'' αυτό το λόγο έγινε η αναδιάρθρωση των δρομολογίων από και προς το Διεθνές Αεροδρόμιο. Αποσκοπεί στον εξορθολογισμό των δρομολογίων του μετρό, έτσι ώστε να υπάρξει πύκνωση της διέλευσης των συρμών στο κυρίως δίκτυο, χωρίς αυτό βέβαια να δημιουργεί προβλήματα στη μετακίνηση των επιβατών που θέλουν να πάνε στο Αεροδρόμιο.
Τα δρομολόγια από και προς το Αεροδρόμιο, διεξάγονται ακριβώς με την ίδια συχνότητα, όπως και πριν από αυτήν την αναδιάρθρωση».
Φωτογραφία intime news