Τις σχετικές μελέτες, προκειμένου να εξεταστεί πού μπορούν να τοποθετηθούν οι δύο μεγάλες πλωτές δεξαμενές στο λιμάνι του Πειραιά, αναμένει η νέα διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο δεξαμενές, εκ των οποίων η μία ήδη έχει κατασκευαστεί και είναι 300.000 τόνων, είναι άγνωστο μέχρι στιγμής πότε θα μεταφερθούν στην Ελλάδα.
Η έλευση της κινεζικής Cosco αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στις ναυπηγικές εργασίες, καθώς έως τώρα στο λιμάνι του Πειραιά και στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη γίνονταν μόνο επισκευές συντήρησης, ενώ τα μεγάλα πλοία που ήθελαν δεξαμενισμό πήγαιναν στα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά, τα οποία παραμένουν ανενεργά, αλλά και της Ελευσίνας.
Με βάση τη νέα σύμβαση παραχώρησης, η Cosco SHIPPING θα επενδύσει αρχικά 293,8 εκατομμύρια ευρώ σε μία σειρά απαραίτητων έργων, που περιλαμβάνουν επέκταση των υποδομών για τα κρουαζιερόπλοια, αναβάθμιση της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης, κατασκευή πολυώροφου χώρου στάθμευσης πλησίον του λιμανιού των οχηματαγωγών (RORO) κ.ά.
Οι μελλοντικές επενδύσεις του Ομίλου έχουν ως στόχο τη μετατροπή του λιμένα του Πειραιά στο μεγαλύτερο διαμετακομιστικό λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη, καθιστώντας το στρατηγικό σημείο στην Ευρώπη, καθώς και το μεγαλύτερο λιμάνι αναχώρησης στον κόσμο για εταιρείες κρουαζιέρας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ