Σε εξέλιξη βρίσκεται εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για θέματα κυβερνοασφάλειας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Μήνα Ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.
Στο πλαίσιο αυτό η Ελληνική Ένωση Τραπεζών(ΕΕΤ) έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της ενημερωτικά βίντεο και infographics με οδηγίες αναγνώρισης και προστασίας από διάφορους τύπους ηλεκτρονικής απάτης (phishing, smishing και vishing).
Στο ενημερωτικό υλικό με την τυπολογία των απατών στον «κυβερνοχώρο» και τους τρόπους πρόληψης, πέραν των ακόλουθων περιπτώσεων:
- απάτη του CEO (CEO Fraud),
- απάτη μέσω τιμολογίων και λοιπών παραστατικών (invoice Fraud),
- απατηλές τηλεφωνικές κλήσεις (vishing), απατηλά μηνύματα SMS (smishing), απατηλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (phishing),
- απατηλές ιστοσελίδες τραπεζών (spoofed bank websites),
- απάτη μέσω διαδικτυακών ραντεβού (romance scam),
- κλοπή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (personal data theft),
- απάτες σχετιζόμενες με επενδύσεις (investment scams),
- απάτες σε αγορές μέσω διαδικτύου (online shopping scams),
Προστέθηκαν και οι απάτες υποτιθέμενης τεχνικής υποστήριξης, ηλεκτρονικές απάτες μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, κλοπές στοιχείων ταυτότητας, και απάτες μέσω αλλαγής κάρτας SIM (SIM Swapping).