Τα περισσότερα συνδικάτα της Air France αποδέχονται να μετάσχουν σε διαπραγματεύσεις

Τα περισσότερα συνδικάτα της Air France αποδέχονται να μετάσχουν σε διαπραγματεύσεις

Τα περισσότερα συνδικάτα της Air France που έχουν καλέσει σε απεργιακές κινητοποιήσεις τους εργαζόμενους για την αύξηση των αποδοχών τους, κυρίως αυτά που εκπροσωπούν τους πιλότους, δέχθηκαν να μετάσχουν στις διαπραγματεύσεις που τους πρότεινε η διεύθυνση της εταιρείας, εμμένοντας ωστόσο στα αιτήματά τους, όπως ανακοίνωσαν σήμερα τα ίδια στο AFP στο περιθώριο συνάντησής τους στο Ρουασί.

Τη συμμετοχή τους στις διαπραγματεύσεις επιβεβαίωσαν στο Γαλλικό Πρακτορείο κατά την έβδομη ημέρα των απεργιακών τους κινητοποιήσεων που γίνονται αποσπασματικά από τον Φεβρουάριο, τα SNPL και SPAF, που εκπροσωπούν τους πιλότους, όπως και το συνδικάτο FO.

Το CGT ωστόσο δεν μπορούσε να βεβαιώσει μέχρι στιγμής αν θα πάει σε αυτό το ραντεβού για διαπραγματεύσεις με τη διεύθυνση όσον αφορά την αύξηση στους μισθούς των εργαζομένων της εταιρείας, το οποίο έχει προγραμματιστεί για αύριο στις 09:00 τοπική ώρα.

Η εκπρόσωπός του Καρίν Μονσεγκί σημείωσε ότι θα πρέπει να "συνεχιστεί η κινητοποίηση" κατά τις τέσσερις προγραμματισμένες ημερομηνίες 17, 18, 23 και 24 Απριλίου, έως ότου "ικανοποιηθεί" το αίτημα για αύξηση των μισθών κατά 6%.

«Έχουν ήδη γονατίσει με το ένα πόδι», θα πρέπει «να συνεχίσουμε έως ότου εξασφαλίσουμε τις αυξήσεις των μισθών μας», πρόσθεσε.

Την ίδια ώρα και για τον Καρίμ Ταϊμπί (FO) που θα πάει στο ραντεβού που προτείνει η διεύθυνση, «δεν τίθεται θέμα συμβιβασμού για άλλο ένα 1%». «Θα επιδιώξουμε το 6% μας, αυτό που μας οφείλεται».

Η διεύθυνση της Air France πρότεινε χθες στα συνδικάτα να αρχίσουν από αύριο Πέμπτη μια πολυετή διαπραγμάτευση για τους μισθούς (2019-2021). Μια «χειρονομία καλής θελήσεως», όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Air France Φρανκ Τερνέ, που συνοδεύεται με μια γενική αύξηση 2% το 2018, έναντι της αύξησης 1% σε δύο δόσεις που πρότεινε αρχικά η εταιρεία.

«Αύριο ο κ. Τερνέ θα πρέπει να έρθει με μια πολύ γεμάτη τσάντα», πρόσθεσε ο Ταϊμπί.

Σύμφωνα και με τον Ζερόμ Μπορέν του SUD aerien «το κίνημα δεν αποδυναμώνεται» και «θα πρέπει να ασκηθεί ακόμη μεγαλύτερη πίεση».

Οι επτά ημέρες απεργιακών κινητοποιήσεων, που οδήγησαν στην ακύρωση κάθε φορά του 25 με 30% των πτήσεων της Air France, έχουν στοιχίσει περίπου 170 εκατομμύρια ευρώ στην εταιρεία, σύμφωνα με τη διεύθυνση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Φωτογραφία AP