Η φανέλα τους είναι ήδη θρυλική. Από τη στιγμή, μάλιστα, που στο πίσω μέρος της πρόσθεσαν το περασμένο φθινόπωρο και τον αριθμό «17», όσα και τα πρωταθλήματα – ρεκόρ μαζί με τους Σέλτικς – που έχουν κατακτήσει στο ΝΒΑ, οι Λέικερς γνωρίζουν πως η κιτρινο-μωβ εμφάνισή τους θα γίνει... «χρυσή». Η διοίκηση των πρωταθλητών ανέθεσε στην εταιρία Sportfive τη συμφωνία με τον επόμενο χορηγό της φανέλας τους, για ποσό που θα ξεπεράσει τα 14 εκατομμύρια ετησίως που λαμβάνουν από την τρέχουσα συνεργασία με τη Wish.
Από τη στιγμή που η Λίγκα επέτρεψε το 2017 στις ομάδες να παραχωρήσουν το αριστερό πάνω μέρος των εμφανίσεών τους σε σπόνσορες, οι περισσότερες έχουν κατορθώσει να εξασφαλίσουν σημαντικά κέρδη. Σύμφωνα με τη Nielsen Reports, το λογότυπο της Wish στη φανέλα των Λέικερς δημιούργησε για την εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου αξία σχεδόν 200 εκατ. δολαρίων και οι Λέικερς θα ρίξουν και αυτό το «χαρτί» στο τραπέζι για μία καλύτερη πρόταση από τους υποψήφιους χορηγούς.
Είναι ακόμη άγνωστο το ποσό που επιθυμεί η ομάδα του Λ.Α. για την επόμενη συνεργασία της. Η ιστοσελίδα Sports Business Journal, ωστόσο, ανέφερε ότι η διοίκηση των Καλιφορνέζων θα μείνει ικανοποιημένη μόνο με μία αύξηση ύψους 30%, κοινώς λίγο κάτω από τα 20 εκατ. τον χρόνο. «Οι Λέικερς είναι ένα διεθνές brand και παραμένει σημαντικό να συνεργαστούμε με ένα πρακτορείο όπως η Sportfive, που μοιράζεται τις ίδιες φιλοδοξίες με τον οργανισμό μας», σχολίασε ο πρόεδρος εμπορικών επιχειρήσεων των πρωταθλητών, Τιμ Χάρις.
Οι Λέικερς θα γίνουν η δεύτερη ομάδα του ΝΒΑ που θα συνεργαστεί με το εν λόγω πρακτορείο. Τον περασμένο Οκτώβριο οι Μπουλς ανέθεσαν στο ίδιο agency την ανεύρεση χορηγών από όλο τον κόσμο, μετά την επιτυχία του ντοκιμαντέρ «The Last Dance», για την τελευταία σεζόν του Μάικλ Τζόρνταν στο Σικάγο. Βάσει οικονομικών στοιχείων, η Sportfive δημιουργεί ετησίως περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο σε πωλήσεις για λογαριασμό των πελατών της.