Απροσδόκητη πτώση εμφάνισαν οι πωλήσεις της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης, η H&M, τον Φεβρουάριο, όπως μεταδίδει το Reuters.
Ειδικότερα, η σουηδική αλυσίδα μόδας ανακοίνωσε 1% μείωση στις πωλήσεις της σε τοπικό νόμισμα, ενώ οι προσδοκίες των αναλυτών έκαναν λόγο για αύξηση 6%.
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά από τον Μάρτιο του 2013 που η H&M βλέπει τις πωλήσεις της να συρρικνώνονται.
Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας στο α΄τρίμηνο άγγιξαν τα 47 δισ. κορώνες (5,25 δισ. δολάρια), ξεπερνώντας τα 43,7 δισ. τον αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Ωστόσο, στις προβλέψεις τους οι αναλυτές έκαναν λόγο για 48,1 δισ. κορώνες.