Ανάπτυξη του δικτύου της στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, επενδύσεις σε Αίγυπτο και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, αποτελούν τους βασικούς στόχους της διοίκησης της B&F, που διαχειρίζεται το brand BSB.
Σκοπός της διοίκησης είναι και παραμένει η επέκταση του δικτύου στην εγχώρια αγορά με έναρξη νέων καταστημάτων σε καίρια εμπορικά σημεία. Επίσης, σημαντική θεωρείται από τη διοίκηση και η συνεχής εξωστρέφεια της εταιρίας με επέκταση σε νέες αγορές.
Στην κατεύθυνση αυτή έχει επεκταθεί με πωλήσεις, σε συνεργασία με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, στην ιταλική, στην ισπανική, στη γαλλική, στη γερμανική, στην αυστριακή αγορά, καθώς και στην αγορά των χωρών της Benelux, αγορές ιδιαίτερα απαιτητικές λόγω της έμφασης που οι εν λόγω χώρες αποδίδουν στο ρούχο και στο υψηλό design.
Εκτός των άλλων, στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται αγορές όπως αυτές της Ρωσίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ασίας. Αγορές δηλαδή που η κρίση δεν έχει πλήξει όσο την Ευρώπη. Με τη μέθοδο του franchising η διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει να ενισχύει την παρουσία της διεθνώς με επενδύσεις σε αγορές όπως οι χώρες της κεντρικής και νότιας Ευρώπης, η Ρωσία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Αίγυπτος και χώρες της Ασίας.
Έμφαση, δίνεται και στην ανάπτυξη του δικτύου χονδρικής, η οποία ενισχύεται με νέες συνεργασίες. Στα σχέδια της διοίκησης της εταιρείας είναι παράλληλα η ανάπτυξή της και στην εγχώρια αγορά, μέσω της επέκτασης του δικτύου σε περιοχές όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχε παρουσία των brands.
Η διοίκηση της εισηγμένης αναμένει καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα στη φετινή χρήση, με το εμβολιαστικό πρόγραμμα να αναπτύσσεται και την πανδημική κρίση να υποχωρεί. Υπενθυμίζεται πως πέρυσι η εταιρεία κατέγραψε πτώση του κύκλου εργασιών της, κάτι που οφείλεται στο «κλείσιμο» των φυσικών καταστημάτων και στο «πάγωμα» του λιανεμπορίου, στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας.
Ειδικότερα το 2020 ο κύκλος εργασιών του ομίλου υποχώρησε στα 55,17 εκατ.ευρώ, έναντι 80,24 εκατ.ευρώ το 2019, ενώ τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 43,75 εκατ.ευρώ στα 12,56 εκατ.ευρώ.