Πάνω από 15% υποχώρησαν οι μετοχές της σουηδικής H&M την Παρασκευή μετά την ανακοίνωση της εταιρείας για πωλήσεις χαμηλότερες από το αναμενόμενο κι ενώ συνεχίζει τις προσπάθειες για ενίσχυση του online shopping.
Η Η&M έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές στον διαδικτυακό χώρο, καθώς παρά την πρόοδο της στον ψηφιακό κόσμο, οι διαδικτυακές της πωλήσεις δεν έχουν αντισταθμίσει τη μειωμένη επισκεψιμότητα στα καταστήματά της.
«Το τρίμηνο υπήρξε "αδύναμο" για τα «φυσικά» καταστήματα της H&M, τα οποία έχουν πληγεί ιδιαίτερα από τις συνεχείς προκλήσεις της αγοράς, οι οποίες έχουν μειώσει την επισκεψιμότητα στα καταστήματα εξαιτίας της τρέχουσας μετατόπισης της βιομηχανίας», σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του τριμήνου εκτός φόρων που έληξαν στις 30 Νοεμβρίου υποχώρησαν κατά 4% φτάνοντας τις 50,39 σουηδικές κορόνες, δηλ. 6 δισ. δολάρια, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και σε αντίθεση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 54,07 σουηδικές κορόνες, σύμφωνα με στοιχεία της FactSet.
Τα αρνητικά αυτά αποτελέσματα ώθησαν τις μετοχές σε χαμηλό οκτώμισι ετών, σημειώνοντας μείωση κατά 15% στις 20,14 σουηδικές κορόνες.
Η εταιρεία δεν έχει δώσει ακόμα στοιχεία για τα κέρδη του τριμήνου και αναμένεται να τα ανακοινώσει τον Ιανουάριο.