Τη στήριξη τους στους πληγέντες των πυρκαγιών εκφράζουν οι τηλεφωνικές εταιρείες Cosmote και Wind παρέχοντας στους συνδρομητές που κατοικούν στις περιοχές της Ανατολικής Αττικής και στην Κινέτα ειδικά πακέτα δωρεάν επικοινωνίας
Η Cosmote στηρίζει τους συνδρομητές της στην Ανατολική Αττική και την περιοχή της Κινέτας που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές και, για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προσφέρει δωρεάν:
- 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- από σήμερα 24/7 έως και τις 31/7.
- 1GB σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- από σήμερα 24/7 και για τις επόμενες πέντε ημέρες.
Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας και του πακέτου Internet, μέσω γραπτών μηνυμάτων SMS.
Επίσης, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις Cosmote σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, μέχρι και τις 24/9/18.
Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες των παραπάνω περιοχών θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν δωρεάν όλα τα διαθέσιμα καρτοτηλέφωνα, για κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά, έως και τις 31/7.
Από την πρώτη στιγμή, τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ κινητοποιήθηκαν προκειμένου να διασφαλιστεί η, όσο το δυνατόν, απρόσκοπτη λειτουργία των δικτύων σταθερής και κινητής στις πληγείσες περιοχές, ώστε να διευκολυνθεί η επικοινωνία κατοίκων και επισκεπτών. Οι τεχνικοί του Ομίλου παραμένουν σε υψηλό επίπεδο ετοιμότητας για την άμεση αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων.
Έκτακτη ενημέρωση από το Γραφείο Τύπου της Wind
Προσπαθούμε να είμαστε πάντα κοντά στους πελάτες μας ειδικά όταν η ανάγκη για επικοινωνία είναι αυξημένη, όπως σήμερα με τις καταστροφικές πυρκαγιές.
Όλοι οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας Wind καθώς και οι συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας Wind f2g & Q, στις πληγείσες περιοχές της Αττικής έχουν αυτόματα δωρεάν 1500' προς εθνικά κινητά & σταθερά με ισχύ από σήμερα και για τις επόμενες 3 ημέρες. Επίσης οι τεχνικοί μας είναι σε επιφυλακή για να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε θέμα προκύψει.
Οι περιοχές για τις οποίες ισχύει η προσφορά είναι: Νεα Μακρη, Ματι, Βουτζας, Νταου Πεντελης, Ραφηνα, Νεα Περαμος, Κινετα, Αγιοι Θεοδωροι.
Vodafone και Cyta, στις πληγείσες περιοχές από την πυρκαγιά
Η Vodafone στηρίζει έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της στην Ανατολική Αττική και την περιοχή της Κινέτας που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές, στις αυξημένες τους ανάγκες για περισσότερη επικοινωνία αυτές τις δύσκολες ώρες.
Οι συνδρομητές της Vodafone και της Cyta, 100% θυγατρικής του ομίλου Vodafone, Ιδιώτες & Επαγγελματίες, συμβολαίου κινητής και καρτοκινητής που ζουν στις πληγείσες περιοχές και συγκεκριμένα στις περιοχές της Νέας Μάκρης Αττικής– Μάτι, Νέου Βουτζά, Ραφήνας, Πικερμίου, Κινέτας, Καλλιτεχνούπολης και Πεντέλης, θα έχουν στη διάθεση τους για χρήση, έως την επόμενη Τρίτη 31 Ιουλίου, επιπλέον:
- 1500 λεπτά ομιλίας προς όλους
- 500 SMS προς όλους και
- 1 GΒ Mobile Internet
Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας στις παραπάνω περιοχές θα έχουν στη διάθεση τους 1500 λεπτά ομιλίας προς εθνικά κινητά, για το ίδιο διάστημα.
Επιπλέον, Vodafone και Cyta διακόπτουν τη διαδικασία φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους των περιοχών αυτών, έως και 31 Αυγούστου.
H Nova στο πλευρό των πληγέντων από τις καταστροφικές πυρκαγιές
H Nova εκφράζει τη βαθιά της οδύνη για τον χαμό των συνανθρώπων μας και την αμέριστη συμπαράστασή της στις οικογένειες των θυμάτων και των πληγέντων των καταστροφικών πυρκαγιών της 23ης Ιουλίου 2018. Ανακοινώνει ότι προχωρά αμέσως στις παρακάτω ενέργειες ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της στις περιοχές: Μάτι, Ν. Μάκρη, Ν. Βουτζά, Ζούμπερι, Αγ. Ανδρέας, Πικέρμι, Ραφήνα, Κάλαμο, Κινέτα, Πεντέλη, Αγ. Θεόδωροι και Κιάτο.
Συγκεκριμένα:
- Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης, στις πληγείσες περιοχές που προαναφέρονται.
- Οι συνδρομητές που λόγω των πυρκαγιών έχουν υποστεί βλάβες στην εγκατάσταση ή στον εξοπλισμό τους (δορυφορικό κάτοπτρο, αποκωδικοποιητή, router) θα δικαιούνται, κατόπιν αιτήματός τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.