Η Daimler θα είναι μικρότερη εταιρεία σε πέντε χρόνια από τώρα, καθώς η Mercedes-Benz προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει την πολυτέλεια στην εποχή των ηλεκτρικών αυτόνομων οχημάτων, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Όλα Καλένιους.
Η εταιρεία επιταχύνει τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα, μία κίνηση που θα οδηγήσει σε απώλεια θέσεων εργασίας, μια που η συναρμολόγηση ενός ηλεκτρικού οχήματος απαιτεί πολύ λιγότερο χρόνο από ένα συμβατικό.
Η μετάβαση από το πετρέλαιο απαιτεί να ενισχύσει η αυτοκινητοβιομηχανία την αποτελεσματικότητά της, ώστε να απελευθερώσει πόρους για τη δημιουργία ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων.
«Προσλαμβάνουμε πολλούς μηχανικούς λογισμικών, ειδικούς στη χημεία μπαταριών, στην ηλεκτροκίνηση», εξήγησε ο Καλένιους.
Η συρρίκνωση της Daimler ταιριάζει επίσης καλύτερα σε μία εποχή όπου η πολυτέλεια δεν ορίζεται πλέον από την χλιδή και την υπερβολή, αλλά επίσης από την ανθεκτικότητα και την αποτελεσματικότητα.
Η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί την τεχνική ειδίκευση της ομάδας της Φόρμουλα 1 για τη δημιουργία του EQXX, ενός ηλεκτρικού οχήματος που έχει στόχο να είναι το αποτελεσματικότερο, και να μπορεί να μεταφέρει επιβάτες από την Στουτγάρδη της Γερμανίας έως τη Μασσαλία της Γαλλίας με μία μόνο φόρτιση.
Η Daimler επιθυμεί επίσης να προσφέρει στους πελάτες της νέες ψηφιακές υπηρεσίες προκειμένου να αποκτήσει νέες σταθερές πηγές εισοδημάτων, όπως με λειτουργίες υποβοηθούμενης οδήγησης και υπηρεσίες ψυχαγωγίας όταν αποκαλύψει το νέο λειτουργικό της σύστημα αυτοκινήτων το 2024.
Προκειμένου να επενδύσει στην ψηφιακή τεχνολογία, η Daimler σχεδιάζει να αντλήσει από την ανάπτυξη στην Κίνα, στην οποία η Mercedes-Benz εκτιμά ότι υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατότητα ανάπτυξης μέσα στα 10 επόμενα χρόνια.