Ο όμιλος Deutsche Post DHL, παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο των logistics, ανακοίνωσε ένα επενδυτικό σχέδιο ύψους 137 εκατομμυρίων δολ. για την εσωτερική, αλλά και τη διεθνή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) των ΗΠΑ.
Στόχος του ομίλου είναι η αξιοποίηση της παγκόσμιας αγοράς B2C e-commerce για φορτία που διακινούνται μεταξύ χωρών, η οποία αναμένεται να αναπτυχθεί από τα 400 δισεκατομμύρια δολ., που ανέρχεται σήμερα, σε παγκόσμια συνολική ποσότητα 1 τρισ. δολαρίων το 2020.
Καθώς οι έμποροι των ΗΠΑ που δραστηριοποιούνται online, κατέχουν την πρώτη θέση στις διεθνείς πωλήσεις, η DHL eCommerce θα προβεί σε σημαντικές επενδύσεις στις ΗΠΑ μέσα στα επόμενα χρόνια και θα επεκτείνει τις δυνατότητες που έχει στην εξυπηρέτηση εταιρειών που πωλούν στο εξωτερικό. Η ανακοίνωση έγινε σε συνδυασμό με την επέκταση των τοπικών κέντρων εξυπηρέτησης από τις μονάδες DHL eCommerce και DHL Supply Chain στις περιοχές Los Angeles, Columbus, Ohio, και New Jersey, κάτι που αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητες της εταιρείας να διεκπεραιώνει διακινήσεις προϊόντων στη Βόρεια Αμερική.
«Δεν υπάρχει άλλος κλάδος που να εμφανίζει περισσότερο αισιόδοξες προοπτικές από αυτόν του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναμένεται ότι 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι θα ψωνίσουν διαδικτυακά και από την παγκόσμια αγορά μέχρι το 2020, ενώ οι ΗΠΑ αποτελούν την πιο δημοφιλή πηγή αγαθών για το 25% των καταναλωτών παγκοσμίως. Με τις επενδύσεις μας θέτουμε τα θεμέλια της επέκτασης του ηγετικού μας ρόλου στα διεθνή logistics του e-commerce, εξυπηρετώντας τους πελάτες των ΗΠΑ με την καλύτερη δυνατή υποδομή και λύσεις, κερδίζοντας μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς», αναφέρει ο Charles Brewer, CEO DHL eCommerce.
Σήμερα, η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αποτιμάται περίπου σε 400 δισεκατομμύρια δολ. και αναμένεται να αναπτυχθεί ραγδαία. Ειδικά οι αναδυόμενες αγορές, αναμένεται να τροφοδοτήσουν την αναμενόμενη ετήσια αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης κατά 28%, ακολουθούμενες από τη Δυτική Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Χάρη στην αναπτυσσόμενη μέση τάξη της Κίνας, που θα φτάσει τα 630 εκατομμύρια μέχρι το 2022, η περισσότερη αγοραστική δύναμη θα προέλθει από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και θα αναλογεί με το 48% του συνολικού όγκου. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι καταναλωτές αγοράζουν όλο και περισσότερο προϊόντα online που, είτε δεν διατίθενται στη χώρα τους, ή είναι πολύ ακριβά εκεί. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών των διεθνών αγορών θα επιστρέψει στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ, επειδή, μεταξύ των άλλων, οι καταναλωτές επιθυμούν προϊόντα "Made in the U.S.". Η DHL θέλει να επωφεληθεί από αυτές τις εξελίξεις και να αυξήσει το εύρος των δραστηριοτήτων της στο ηλεκτρονικό εμπόριο των ΗΠΑ.
Οι σχεδιαζόμενες δαπάνες ύψους 137 εκατ. δολ. μέχρι το τέλος του 2020, θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση των δυνατοτήτων διακίνησης αγαθών, με την προσθήκη 8 διαμετακομιστικών κέντρων και τη βελτίωση των 2 υφιστάμενων εγκαταστάσεων στο Los Angeles και στο Columbus, Ohio.
Παράλληλα, η διεθνούς φήμης γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα Μπάγερν Μονάχου καλωσορίζει τις αυξημένες δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ, χάρη στις νέες επενδύσεις. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας της ομάδας μέσα από τις πόλεις New York City, Charlotte και Chicago, η ομάδα από τη Βαυαρία επιβεβαίωσε την επιθυμία της να επεκτείνει τη βάση των οπαδών της στις ΗΠΑ και να δώσει στους φιλάθλους την ευκαιρία να αποκτήσουν τα τελευταία της προϊόντα, όπως την καινούρια φανέλα της ομάδας. Μόλις πέρυσι, η Μπάγερν Μονάχου άνοιξε το ασιατικό online κατάστημά της, με τον επίσημο συνεργάτη της στα logistics, την DHL.