Με ιδιαίτερη επιτυχία και μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Social Media Awards 2017, με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η Lidl Hellas έδωσε δυναμικά το παρόν κατακτώντας 5 βραβεία, ένα εκ των οποίων gold, στις παρακάτω κατηγορίες:
- Other Social Media Platforms
GOLD – Best use of LinkedIn: Lidl - # ItsBetterAtLinkedIn
Ο Τομέας Recruiting διαχειρίζεται το Lidl Hellas page, δρομολογώντας κυρίως Β2Ε (Business to Employee) ενέργειες, για την ανάδειξη και εδραίωση του Employer Brand της εταιρείας στην ελληνική αγορά εργασίας.
- Other Social Media Platforms
SILVER – Best use of Snapchat
Έχοντας εντάξει το Snapchat στη στρατηγική επικοινωνίας της εταιρείας ήδη από τον Ιούνιο του 2016 η Lidl Hellas αποδείχθηκε πρωτοπόρος στο χώρο των social media για ολόκληρο τον κλάδο λιανεμπορίου της χώρας, καθώς υπήρξε από τις πρώτες εταιρείες που αξιοποίησαν το νέο και ανερχόμενο αυτό μέσο. Μέσα από αυτό το κανάλι, μας δόθηκε η ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με ένα κοινό νεαρότερης ηλικίας με τρόπο άμεσο, χαλαρό και διασκεδαστικό.
- Best on Instagram
SILVER – Best Overall Presence on Instagram
Το Instagram, αποτελεί για τις επιχειρήσεις “place to be” μιας και έχει πάρα πολλούς fans οι οποίοι αναζητούν έμπνευση και κίνητρο μέσα από φωτογραφίες υψηλής αισθητικής που μπορεί να απαθανατίζουν ακόμα και τα πιο απλά αντικείμενα της καθημερινότητας μας. Με το ιδιαίτερο στιλ του, έχει δώσει τη δυνατότητα στο κοινό να γνωρίσει μια διαφορετική πλευρά της εταιρίας, χωρίς τη μορφή του hard selling. Αντιθέτως, η παρουσία μας στο Instagram εστιάζει στην προβολή προϊόντων κυρίως ιδιωτικής ετικέτας με τρόπο απλό και συνάμα καλαίσθητο, κάτι το οποίο δείχνει να έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των πάνω από 10.000 φίλων μας εκεί.
- Best Use of Social Media for a Consumer Brand
SILVER – Best in Retail/ e Commerce: Social Media for a Customer Brand – per Industry – Best in Retail
Το κοινό των social media μπορεί να μας βρει πλέον στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram, στο Snapchat, στο Linked In και στο YouTube. Μέσω αυτών των διαφορετικών λογαριασμών μας, επιδιώκουμε όχι απλώς να παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας, τις εβδομαδιαίες προσφορές και τα εταιρικά μας νέαν αλλά να «χτίσουμε» σχέσεις και προσωπική επαφή με το κοινό μας ερχόμενοι σε άμεση επαφή μαζί τους. Για τον λόγο αυτό κάθε ένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί η Lidl Hellas διέπεται από ξεχωριστή, ολοκληρωμένη στρατηγική η οποία όμως συμβάλλει στη σύσταση της ενιαίας εικόνας της εταιρείας.
- Best use of Social Media for PR
BRONZE – Issues & Crisis Management
Οι περίοδοι επικοινωνιακών κρίσεων, κατά τις οποίες πολλοί χρήστες επιλέγουν να απευθυνθούν στην εταιρεία μέσω Facebook ή Twitter, δεν αποτελούν εξαίρεση στην πάγια τακτική μας να μην μένει κανένα σχόλιο αναπάντητο στις σελίδες μας. Έτσι, είμαστε πάντα σε εγρήγορση, ώστε να επικοινωνούμε με τους χρήστες των social media άμεσα και να απαντάμε σε κάθε τους απορία ή σχόλιο. Με αυτόν τον τρόπο τα social media συμβάλλουν τα μέγιστα στη διαχείριση κρίσεων με στόχο πάντα την αποκατάσταση της αλήθειας μέσα από εποικοδομητικούς διαλόγους που προκύπτουν με τους χρήστες.