Διευκρινίσεις σε σχέση με τη χρέωση με 0,35 ευρώ σε κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται με τη χρήση πιστωτικής και χρεωστικής κάρτας κάνει η διοίκηση των ΕΛΤΑ, σημειώνοντας ότι αυτό το ποσό αφορά αποκλειστικά χρέωση της συνεργαζόμενης τράπεζας και όχι του ιδρύματος.
Οι διευκρινίσεις γίνονται με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα, ενώ η διοίκηση των ΕΛΤΑ σημειώνει ότι η χρέωση αυτή, είναι το πραγματικό κόστος των ΕΛΤΑ για την εκκαθάριση των συναλλαγών με χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας και αποδίδεται αυτούσια από τα ΕΛΤΑ στην τράπεζα – πάροχο.
Δεδομένου ότι τα ΕΛΤΑ διαθέτουν στους καταναλωτές υπηρεσίες με χαμηλό κόστος (όπως π.χ. είσπραξη λογαριασμών ΔΕΚΟ με έσοδο που διαμορφώνεται από 0,50 ευρώ ανά λογαριασμό, είσπραξη Οφειλών Δημοσίου με έσοδο από 0,20 ευρώ ανά συναλλαγή, πώληση γραμματοσήμων από 0,65 ευρώ για την αποστολή επιστολών εσωτερικού) δεν δύνανται να απορροφήσουν το κόστος εκκαθάρισης για τις συναλλαγές αυτές όταν πραγματοποιούνται με χρήση καρτών, το οποίο είναι ενιαίο και διαμορφώνεται σε 0,35 ευρώ ανά συναλλαγή.
Σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής ενημερώνεται από το προσωπικό των Ταχυδρομικών Καταστημάτων και από τις σχετικές αναρτήσεις στις θυρίδες συναλλαγής για την ύπαρξη χρέωσης ποσού 0,35 ευρώ, πριν από την συναλλαγή του με χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.
Η διοίκηση του ιδρύματος θυμίζει ότι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, με μοναδικό στόχο τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών τους, προσφέρουν στους πελάτες τους την εναλλακτική δυνατότητα πραγματοποίησης μεγάλου εύρους συναλλαγών με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα Visa ή MasterCard σε 252 Καταστήματα του Δικτύου τους.
Η χρήση του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής εξασφαλίζει ταχύτητα, ασφάλεια και αξιοπιστία και είναι ευρύτατη ενόψει των προφανών και αδιαμφισβήτητων πλεονεκτημάτων για τους καταναλωτές.