Ενίσχυση εξαγωγών 51,2% για την ΔΕΛΤΑ στο τετράμηνο με πρωταγωνιστή το γιαούρτι

Ενίσχυση εξαγωγών 51,2% για την ΔΕΛΤΑ στο τετράμηνο με πρωταγωνιστή το γιαούρτι

Την ενίσχυση της εξωστρέφειας με όπλο το στραγγιστό γιαούρτι, επιδιώκει ο όμιλος ΔΕΛΤΑ, που έχοντας καταγράψει αύξηση εξαγωγών κατά 51,2% στο πρώτο τετράμηνο του έτους, παρά τις δυσκολίες που δημιούργησε η πανδημία, στοχεύοντας σε νέες αγορές με το λανσάρισμα και νέων προϊόντων προσαρμοσμένων στις διεθνείς τάσεις και επιταγές.

Η ΔΕΛΤΑ κατάφερε το 2020, να σημειώσει συνολικά αύξηση των εξαγωγών κατά 22,3% σε σχέση με το 2019, ενώ η φετινή χρονιά έχει ήδη τρέξει με υπερδιπλάσια αύξηση καθώς στο πρώτο τετράμηνο του 2021, οι εξαγωγές της αυξήθηκαν με ρυθμό 51,2%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Μάλιστα οι περισσότερες χώρες κινήθηκαν με αύξηση άνω του 40% με την Γαλλία να κρατά τα σκήπτρα των εξαγωγών με αύξηση κατά 54,1%,την Ιταλία να ακολουθεί με 47,5%, την Κύπρο με 40,3%,την Μάλτα με 39,8% και την Αλβανία με 29,4%.

Ωστόσο συνολικά η ΔΕΛΤΑ δραστηριοποιείται σε Ιταλία, Γαλλία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Μάλτα, Γερμανία, Αλβανία, Βουλγαρία, Κροατία, Ισραήλ, ΗΠΑ, ΗΑΕ, Μπαχρέιν, Ταιβάν, Ν. Κορέα και Σιγκαπούρη, καταγράφοντας σημαντική πορεία.

Ξεχωριστή είναι η συνεργασία Licensing στην αγορά της Ιαπωνίας, με την Morinaga, η οποία είναι ηγέτιδα εταιρεία στην τοπική αγορά, για την παραγωγή στραγγιστού γιαουρτιού Partheno με την τεχνογνωσία και το λογότυπο ΔΕΛΤΑ.

Η εταιρεία στο πλαίσιο ενίσχυσης της εξωστρέφειάς της, πρόσφατα προχώρησε σε ολικό επαναλανσάρισμα των συσκευασιών του ελληνικού στραγγιστού γιαουρτιού, DεLTα Authentic Greek Yogurt.

Το επαναλανσάρισμα είχε ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της εικόνας στις αγορές του εξωτερικού και στα ράφια των σημείων πώλησης, δημιουργώντας ένα δυνατό Ελληνικό “ block”, που υπογραμμίζει την αυθεντικότητα του προϊόντος.

Παράλληλα, με την αλλαγή στη συσκευασία, το Dεltα λανσάρει και νέες καινοτόμες γευστικές προτάσεις, ακολουθώντας τα τρέχοντα διεθνή διατροφικά πρότυπα, καθώς τα προϊόντα γιαουρτιού Dεltα είναι ειδικά σχεδιασμένα, ώστε να καλύπτουν τις ιδιαίτερες και στοχευμένες ανάγκες της κάθε χώρας που απευθύνονται.

Χαρακτηριστική δε είναι η δήλωση του κ. Δημήτρη Αλεπάκη, International Business Director της ΔΕΛΤΑ όπου τονίζεται ότι: «Πλέον, με το νέο μας πρόσωπο, ανοίγονται και νέοι δρόμοι στον παγκόσμιο στίβο για το Αυθεντικό Ελληνικό Γιαούρτι DεLTα.

Η νέα αυτή εποχή ενισχύει ακόμη περισσότερο την ήδη πολύ επιτυχημένη πορεία μας το 2020 και το πρώτο τετράμηνο του 2021. Στο τετράμηνο αυτό, παρά τις αντίξοες παγκόσμιες συνθήκες, καταγράφουμε σημαντικές αυξήσεις στις εξαγωγές μας σε ποσοστό 51,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, τόσο στα προϊόντα branded DεLTα, όσο και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.».