Κεφάλαιο κίνησης έως 35 χιλ. ευρώ, εξατομικεύμενες ψηφιακές λύσεις για κάθε επαγγελματία και επιχείρηση, διασύνδεση του λογισμικού μιας επιχειρήσης με το σύστημα της Εθνικής Τράπεζας, άμεση εκτέλεση συναλλαγών, διαχείριση λογιστικών συστημάτων, προμηθειών και διαχείριση παραστατικών είναι μερικές από τις καινοτόμες, νέες σύγχρονες ψηφιακές προτάσεις της Εθνικής Τράπεζας προς τις εταιρείες και τους επαγγελματίες.
Όλα τα παραπάνω είναι διαθέσιμα μέσω απλής σύνδεσης των νόμιμων εκπροσώπων μιας επιχείρησης στο digital banking της Εθνικής Τράπεζας, όπως δήλωσαν διοικητικά στελέχη της τράπεζας κατά τη διάρκειας της σημερινής παρουσίασης των νέων εξελιγμένων εφαρμογών που παρέχονται σε εταιρικούς πελάτες. Όπως επεσήμανε ο CEO της τράπεζας Παύλος Μυλωνάς, «η τράπεζα θα συνεχίσει να καινοτομεί με στόχο μας τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη μετεξέλιξη της Εθνικής σε μία σύγχρονη ψηφιακή τράπεζα». Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες, περιλαμβάνουν και το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού από ένα κινητό τηλέφωνο ή υπολογιστή, που δεν απαιτεί φυσική παρουσία στην τράπεζα.
Από τη μεριά του ο Βασίλης Καραμούζης, Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής της ΕΤΕ, υπογράμμισε τις θετικές επιρροές του ψηφιακού μετασχηματισμού για τις επιχειρήσεις. Όπως ανέφερε, σύμφωνα με μελέτες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, μπορούν να αυξήσουν κατά 25-35% τις πωλήσεις τους, να ενισχύσουν κατά 50% το λειτουργικό τους κέρδος και να μειώσουν τα λειτουργικά τους κόστη, συγκριτικά πάντα με μια μη ψηφιακή επιχείρηση. Οι εταιρείες που υιοθετούν σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα είναι πιο ανθεκτικές στις κρίσεις, ενώ τα προγράμματα της Εθνικής έχουν ως στόχο τη μείωση του κόστους, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών σε εταιρικούς πελάτες ανεξαρτήτου μεγέθους και εν τέλει στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής πρόταση αιχμής.
Αξίζει να σημειωθεί πως πριν από 1,5 χρόνο η τράπεζα λάνσαρε τις ψηφιακές υπηρεσίες για τους ιδιώτες, οι οποίοι αγκάλιασαν τις πρωτοβουλίες, καθώς η Εθνική Τράπεζα διαθέτει πάνω από 2,5 εκατ.ενεργούς χρήστες ( το 30% της αγοράς), που την κατατάσσει στην κορυφή των ελληνικών τραπεζών, καταγράφοντας παράλληλα αύξηση 40% στις ψηφιακές συναλλαγές.
Οι ψηφιακές υπηρεσίες της Εθνικής κινούνται σε δύο άξονες. Πρώτον, στο ψηφιακό σύστημα web banking στο σύνολο της αλυσίδας αξίας ενός πελάτη, από τις πιστώσεις, τις εισπράξεις, ,έως και τις πληρωμές. Η δημιουργία δηλαδή ενός οικοσυστήματος digital banking που αφορά από το ecommerce έως τις καθημερινές λειτουργίες μια επιχείρησης, αποτελεί τον πρωταρχικό στόχο της διοίκησης της τράπεζας, που φαίνεται πως επιτυγχάνετα. Ο δεύτερος άξονας, δίνει έμφαση σε νέες τεχνολογίες όπως το open banking, και περιλαμβάνει τη διασύνδεση των ψηφιακών εργαλείων με τα συστήματα μιας εταιρείας, με στόχο την παραγωγή αξίας και την ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών. Εκτός όμως από τις ανωτέρω καινοτόμες υπηρεσίες, οι νέες ψηφιακές λύσεις της τράπεζας διευκολύνουν την εκτέλεση καθημερινών συναλλαγών, όπως είναι οι μισθοδοσίες με χρήση αρχείου ή αυτοματοποιημένη λίστα που δημιουργείται μέσα στο περιβάλλον του internet banking. Οι εγκριτικές ροές, τα online αιτήματα εκταμίευσης των δανείων, η ανανέωση και τροποποίηση νομιμοποιητικών εγγράφων, το online repayment, είναι ορισμένες ακόμη νέες υπηρεσίες που παρέχονται εξ’ολοκλήρου σε ψηφιακό περιβάλλον.
Η τράπεζα παρέχει και εξατομικευμένες λύσεις για τις επιχειρήσεις, όπως είναι η σύγχρονη πλατφόρμα για τις καθημερινές ανάγκες μιας επιχείρησης ή την εγγραφή στο σύστημα μέσω επισύναψης αρχείων στο e-banking, όπως είναι το οικονομικό προφίλ μιας επιχείρησης (για ένα δάνειο), τα έγγραφα ΓΕΜΗ ή άλλα έγγραφα που επισυνάπτονται ηλεκτρονικά 24/7.
Η Εθνική Τράπεζα, όπως σημείωσαν οι ομιλητές, θα συνεχίσει να επενδύει στην καινοτομία, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των επιχειρήσεων και των ιδιωτών, προσαρμοζόμενη στις ανάγκες των πελατών με στόχο μια ψηφιακή τράπεζα, με ανοικτή τεχνολογία, η οποία παρακολουθεί τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις.