Επένδυση γα τη δημιουργία νέας μονάδας παραγωγής, ύψους 7- 10 εκατ. ευρώ, με στόχο τον τετραπλασιασμό της υφιστάμενης παραγωγής, πανελλαδική κάλυψη μέσω συνεργασιών με μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου αλλά και εξαγωγές που στην τριετία θα φθάσουν το 40% της παραγωγής περιλαμβάνει ο στρατηγικός σχεδιασμός της ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ, που παράγει το νερό «Θεόνη».
Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Δημήτριος Τσέλιος σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, το Φθινόπωρο αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή της νέας μονάδας παραγωγής της εταιρείας η οποία θα τετραπλασιάσει την παραγωγή με εκτιμώμενο κόστος περί τα 7-10 εκατ. ευρώ, και θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία εντός του 2017. Από την νέα μονάδα, εκτιμάται ότι θα προκύψουν περί τις 40 νέες θέσεις εργασίας, διπλασιάζοντας έτσι το υφιστάμενο εργατικό δυναμικό της εταιρείας.
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του Liberal.gr ο κ. Τσέλιος επεσήμανε ότι η χρηματοδότηση της επένδυσης θα γίνει από τους βασικούς μετόχους με τη δημιουργία νέας εταιρείας στην οποία θα υπαχθεί η νέα μονάδα, διευκρινίζοντας ότι δεν υπάρχει πλάνο εισόδου στρατηγικού επενδυτή στην παρούσα φάση.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σύντομα το νερό «Θεόνη», το οποίο πρόσφατα, όπως έχει ήδη αναφέρει το Liberal.gr, τιμήθηκε ως το καλύτερο εμφιαλωμένο νερό του κόσμου, θα βρίσκεται σε όλη την Ελλάδα μέσω της αλυσίδας σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία ήδη διαθέτει το προϊόν στην Κεντρική Ελλάδα, ενώ ολοκληρώνεται και η συμφωνία με τον Σκλαβενίτη για την τοποθέτηση του προϊόντος σε όλο το δίκτυο της αλυσίδας.
Σημειώνεται ότι το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» πωλείται ήδη πανελλαδικά από τα σουπερμάρκετ Γαλαξίας, ενώ σε επίπεδο εξαγωγών βρίσκεται σε 14 χώρες της Ευρώπης, Αμερικής και Ασίας. Ειδικότερα, το νερό εξάγεται σε ΗΠΑ, Καναδά, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Κύπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αίγυπτο και Ισραήλ. Μετά την τελευταία βράβευση του από τον 26ο διεθνή διαγωνισμό Berkley Springs, τον παλαιότερο και σημαντικότερο διαγωνισμό γευσιγνωσίας νερού, όπου κέρδισε το Χρυσό Βραβείο ανάμεσα σε πλέον 700 συμμετοχές από ολόκληρο τον κόσμο, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον και νέων χωρών, ενώ και στις ήδη υφιστάμενες αγορές εξετάζονται πλέον νέες συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου.
Αντιόπη Σχοινά