Υψηλές αντοχές και ανθεκτικότητα έδειξαν τα μεγέθη της Forthnet το 2019 σύμφωνα με την ετήσια ανακοίνωση αποτελεσμάτων, όπου διατήρησε τη στρατηγική της θέση στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης και του premium αποκλειστικού περιεχομένου, ειδικά και με την εξασφάλιση της EuroLeague μέχρι το 2023.
Παράλληλα, βελτίωσε τις επιδόσεις της στην παροχή υπηρεσιών broadband όπου πια κινείται με αναπτυξιακούς όρους σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Και όλα αυτά τη στιγμή που η πελατειακή βάση στη συνδρομητική τηλεόραση συνεχίζει να επηρεάζεται από την υπέρ φορολόγηση των τελικών καταναλωτών και του κλάδου, καθώς και από τις στρεβλώσεις που δημιουργούνται στην αγορά, με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν αντίστοιχες υπηρεσίες, χωρίς να υπόκεινται στα ανάλογα φορολογικά βάρη.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Forthnet, η εταιρεία αριθμεί 893 χιλιάδες συνδρομές, εξυπηρετώντας 661 χιλιάδες μοναδικούς πελάτες, 551 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 457 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV, λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
Παράλληλα, τα έσοδα της Forthnet από εταιρικούς πελάτες παρέμειναν οριακά σταθερά με ταυτόχρονη ενίσχυση στο τομέα της διαφήμισης (+5,8%) όπου η εταιρεία αυξάνει το μερίδιο αγοράς της.
Την ίδια στιγμή η Forthnet προετοιμάζεται για την είσοδο της, το καλοκαίρι του 2020, στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία.
Πρέπει να τονιστεί ότι όλο αυτό το διάστημα, η Forthnet και η διοίκησή της υποστηρίζουν πλήρως τη διαδικασία ανεύρεσης επενδυτή για τα exposures των δανειστριών τραπεζών, όχι μόνο καλύπτοντας όλα τα σχετικά αιτήματα ενημέρωσης που δέχονταν μέσω των συμβούλων των τραπεζών, αλλά και με ενεργητική προσέγγιση και ενημέρωση πιθανών υποψήφιων επενδυτών.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε:
«Για ακόμη μία χρονιά, και το 2019, αποδείξαμε την ανθεκτικότητά μας παρά τις αντίξοες συνθήκες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Καταφέραμε, να διατηρήσουμε τη στρατηγική μας θέση στην αγορά του Pay TV και στο premium αποκλειστικό περιεχόμενο, ειδικά μετά την ανανέωση της συνεργασίας μας με την EuroLeague μέχρι και το 2023 ενώ ταυτόχρονα βελτιώσαμε τις επιδόσεις μας στην παροχή υπηρεσιών broadband όπου πια κινούμαστε με αναπτυξιακούς όρους.
Ταυτόχρονα, με βάση τη συμφωνία MVNO που υπογράψαμε το καλοκαίρι του 2019, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με εντατικούς ρυθμούς προκειμένου να προσφέρουμε και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία.
Τέλος, όλο αυτό το διάστημα, υποστηρίζουμε πλήρως τη διαδικασία ανεύρεσης επενδυτή για τα exposures των δανειστριών τραπεζών μας, όχι μόνο καλύπτοντας όλα τα σχετικά αιτήματα ενημέρωσης που δεχόμασταν μέσω των συμβούλων των τραπεζών μας, αλλά και με ενεργητική προσέγγιση και ενημέρωση πιθανών υποψήφιων επενδυτών».