Πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο θα κάνει το νέο concept που θα αναπτύξει ο όμιλος Fourlis στον κλάδο Υγείας και Ευεξίας μέσω της συνεργασίας που ανακοίνωσε με τη Holland & Barrett. Η ανάπτυξη του δικτύου σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Fourlis αφορά σε ένα δίκτυο 120 φυσικών καταστημάτων εκ των οποίων, 40 καταστήματα στην Ελλάδα, 60 στη Ρουμανία και 20 στη Βουλγαρία σε καταστήματα με εμβαδόν από 120 έως και 150 τ.μ.
Στόχος του Ομίλου Fourlis μέσω αυτής της συνεργασίας είναι να αποκτήσει διψήφιο μερίδιο αγοράς σε μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά η οποία υπολογίζεται για τη χώρα μας σε περίπου 600 εκατ. ευρώ ετησίως. Αντίστοιχη ανάπτυξη γνωρίζει η συγκεκριμένη αγορά και στις όμορες χώρες και για αυτό έχει επιλεχθεί το άνοιγμα καταστημάτων ταυτόχρονα και στις τρεις χώρες αναφοράς.
Η Fourlis έχοντας αποκομίσει τα οφέλη της λειτουργίας των online καταστημάτων, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στα σήματα που λειτουργεί και αναπτύσσει ως master franchise, δηλαδή τα ΙΚΕΑ και Intersport, έχει λάβει την απόφαση η λειτουργία των φυσικών καταστημάτων της Holland & Barrett να γίνει παράλληλα με την έναρξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Τα πρώτα καταστήματα που μπορεί να ξεπεράσουν τα τρία αναμένονται, εφόσον δεν υπάρξουν έκτακτες συνθήκες, στον Σεπτέμβριο.
Σημειώνεται ότι η εγχώρια αγορά προϊόντων υγείας και ευεξίας παρουσιάζει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και μέχρι πρότινος οι πωλήσεις τους περνούσαν κατά κύριο λόγο από τα online φαρμακεία με τα ποσοστά αύξησης που καταγράφηκαν στο τρίμηνο Ιουνίου- Αυγούστου να ξεπερνούν το 27%, ενώ στο εξάμηνο έφθασαν το 31%. Ωστόσο, το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης λόγω αύξησης των ιώσεων εκτιμάται από την αγορά ότι θα τρέξει με ακόμη μεγαλύτερους ρυθμούς.
Ποια είναι η Holland & Barrett
H Holland & Barrett είναι η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στη Μεγάλη Βρετανία και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, στον κλάδο Health & Wellness. Προσφέροντας μία μοναδική σειρά καινοτόμων βιταμινών, συμπληρωμάτων διατροφής, αθλητικών συμπληρωμάτων, εξειδικευμένης διατροφής, φυσικών και οργανικών καλλυντικών, η Υγεία και Ευεξία γίνεται τρόπος ζωής για καθένα από εμάς.
H Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 και για πάνω από 150 χρόνια οι καταναλωτές την εμπιστεύονται για τα προϊόντα ευεξίας. Διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, καθώς επίσης και ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η ομάδα πωλήσεων των καταστημάτων της Holland & Barrett, μέσω ενός εξειδικευμένου, αναλυτικού και συνεχούς προγράμματος εκπαίδευσης στις κατηγορίες των βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής, αποκτά βαθιά γνώση του αντικειμένου και μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένη συμβουλή στον καταναλωτή, καλύπτοντας κάθε προσωπική του ανάγκη.
Ο κ. Β. Φουρλής, Πρόεδρος του Ομίλου ανέφερε: «Είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για τον Όμιλό μας καθώς ξεκινάμε μια τρίτη δραστηριότητα λιανικής σε έναν από τους πιο δυναμικούς και ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους λιανικής. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που η νέα μας δραστηριότητα θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας στρατηγικής συνεργασίας με την Holland & Barrett, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα λιανικής της Ευρώπης στον κλάδο της υγείας και της ευεξίας. Το κοινό μας όραμα θα φέρει στον καταναλωτή καινοτόμα προϊόντα και εξατομικευμένες συμβουλές μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου Omnichannel φυσικών καταστημάτων και διαδικτυακών πωλήσεων».
Ο κ. Alex Dower Commercial Director της Holland & Barrett ανέφερε ότι: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να λανσάρουμε τη σειρά προϊόντων της Holland & Barrett και την κορυφαία εξειδίκευση παγκοσμίως στους καταναλωτές της Ελλάδας, τηs Ρουμανίας και τηs Βουλγαρίας, μέσω της στρατηγικής μας συνεργασίας με τον Όμιλο FOURLIS.
Έχουμε μια πραγματικά θετική ανταπόκριση από τους καταναλωτές σε όλες τις αγορές του εξωτερικού όπου δραστηριοποιούμαστε, και επομένως είμαστε βέβαιοι ότι τα καταστήματά μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη θα αποδειχθούν εξίσου δημοφιλή.
Η Holland & Barrett εξελίσσεται γρήγορα σε ένα πραγματικά παγκόσμιο brand, με τα προϊόντα Holland & Barrett να διατίθενται αυτή τη στιγμή σε καταστήματα και στο διαδίκτυο σε 18 χώρες σε όλο τον κόσμο, και με ακόμα περισσότερα στο άμεσο μέλλον».