Μήνυμα αισιοδοξίας για την εξέλιξη της εφετινής τουριστικής χρονιάς στέλνει μέσω του ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύνουσα σύμβουλος του ξενοδοχειακού oμίλου Grecotel Μάρι Δασκαλαντωνάκη, όπου η ασφάλεια και ο ρεαλισμός είναι οι προτεραιότητες της νέας εποχής. Πρώτη απ’ όλους στον τουριστικό κλάδο η Grecotel, η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, ανακοίνωσε το άνοιγμα των ξενοδοχείων της, στέλνοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας και αναζωπυρώνοντας τις ελπίδες για μεταστροφή του κλίματος για τη φετινή τουριστική σαιζόν, δημιουργώντας ταυτόχρονα και τις πρώτες θετικές οικονομικές ειδήσεις.
Οπως τονίζεται «ο όμιλος έδωσε το ηγετικό του στίγμα δείχνοντας τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρηματίες του κλάδου, αλλά και γενικότερα οι εκπρόσωποι του ελληνικού επιχειρείν, ταυτισμένος πλήρως με τη θέση της ελληνικής πολιτείας, όπως αυτή εκφράστηκε διά στόματος του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη". Αφού υπενθυμίζει ότι ο τουρισμός είναι το πετράδι του στέμματος της οικονομίας και τα ξενοδοχεία τα διαμαντικά του, τονίζει την κυρίαρχη και πρωτεύουσα θέση του τουριστικού κλάδου στην ελληνική και παγκόσμια οικονομία και καλεί τις δυνάμεις του τουρισμού να αξιοποιήσουν τα πρόσφατα μέτρα με προτεραιότητα την υγειονομική ασφάλεια», ως βασικό γνώμονα των αποφάσεων και των σχεδιασμών τόσο για το φετινό καλοκαίρι όσο και για το 2021.
Αναφορικά με την απόφαση της Grecotel να ανακοινώσει πρώτη το άνοιγμα των ξενοδοχειακών της μονάδων, η κυρία Δασκαλαντωνάκη, τόνισε: "Δεν στηρίχθηκε σε κάποια υπεραισιόδοξη εκτίμηση, αλλά στο γεγονός ότι υπήρξε σχεδιασμός από την εταιρεία για την επόμενη μέρα της πανδημίας διατηρώντας ταυτόχρονα την καθημερινή επαφή και μένοντας συντονισμένη με δέκα μεγάλες αγορές του εξωτερικού. Ο όμιλος, όπως έχει επισημάνει η Μάρι Δασκαλαντωνάκη «δεν πήρε κανένα ρίσκο, αλλά απλώς έκανε το αυτονόητο, ανοίγοντας την αγορά, όπως οφείλαμε, όντας η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα με 36 ξενοδοχεία, 6.700 εργαζόμενους το 2019 και παρουσία σε 40 αγορές του εξωτερικού».
Για την εφετινή χρονιά η Grecotel προσανατολίζεται να ανοίξει τα 20 από τα 36 ξενοδοχεία της, οι πληρότητες θα είναι όμως αυτές που θα καθορίσουν τον τελικό αριθμό. Εφέτος δίδεται ειδικό βάρος στη στοχευμένη προσέγγιση των ξένων αγορών που μπορούν να λειτουργήσουν καταλυτικά γι’ αυτό το διαφορετικό καλοκαίρι. Οι Βαλκανικές χώρες έως και τη Ρουμανία με οδική πρόσβαση στην Ελλάδα, χώρες με καλή υγειονομική κατάσταση, όπως η Γερμανία, που οι πολίτες της εμπιστεύονται τη χώρα μας και η τουριστική σχέση με την Ελλάδα είναι κομβική, καθώς και παραδοσιακές δεξαμενές επισκεπτών όπως η Ρωσία και η Ουκρανία μπορούν μαζί με τις μεσογειακές χώρες και αραβικές χώρες και φυσικά τους συμπατριώτες μας, Έλληνες, να πραγματώσουν την αισιόδοξη προοπτική για τη φετινή σεζόν. Για την ελληνική αγορά η Grecotel, σχεδίασε το«Καλοκαίρι στη θάλασσα», την εμπειρία που όπως υπογραμμίστηκε «θέλουμε να ξαναζήσουμε». Το video που συνοδεύει τo νέο αλλά διαχρονικής αξίας προϊόν του ομίλου, ταξιδεύει σε μια πρόταση διακοπών που το ανοιχτό περιβάλλον της φύσης και της θάλασσας εγγυώνται την πολυπόθητη ησυχία και ασφάλεια, όπως αναφέρθηκε.
Περιγράφοντας εικόνες από τις εφετινές διακοπές στα ξενοδοχεία του ομίλου, τονίστηκαν τα εξής: «Κάθε δωμάτιο θα έχει την ομπρέλα του στη θάλασσα ή στις πισίνες. Το φαγητό θα σερβίρεται 100% υπαίθρια. Οι μεγάλοι χώροι των ξενοδοχείων επιτρέπουν η εστίαση να είναι 100% υπαίθρια (δεν παρέχονται κλιματιζόμενοι χώροι) με τις προβλεπόμενες αποστάσεις για τα τραπέζια, ωράριο λειτουργίας με διπλό seating αν χρειαστεί και διαδρομές κυκλοφορίας μεταξύ μπουφέ και τραπεζιών. Νερό, αναψυκτικά και χυμοί θα σερβίρονται στο τραπέζι και θα είναι προσφορά μας. Τα παιδιά τρώνε μόνο μαζί με τους γονείς. Υπάρχουν έως δύο a la carte επιλογές, ανάλογα το ξενοδοχείο. Δεν θα προσφέρουμε υπηρεσίες groom, spa, γυμναστήριο, Grecoland και ομαδικά sports. Υπάρχουν πολλές επιλογές για την οικογένεια, εξαιρετικές προσφορές και φυσικά δωρεάν τα παιδιά ως 14 ετών. Ο νέος τρόπος λειτουργίας σχεδιάστηκε σύμφωνα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα διεθνών αλυσίδων ξενοδοχείων και με την πλήρη υιοθέτηση του αντίστοιχου ελληνικού. Όλα τα πακέτα, λοιπόν, έχουν ετοιμαστεί με γνώμονα την ασφάλεια και την ανάγκη που έχουν όλοι να χαλαρώσουν, να χαρούν τη θάλασσα, να νοιώσουν ότι κάποιος τους φροντίζει. Όλα αυτά θα τα προσφέρονται «μέσα από το πλαίσιο που έχει γίνει δεύτερη φύση μας: κρατάμε αποστάσεις, προσωπική υγιεινή, ατομική ευθύνη και για τους πελάτες και για το προσωπικό μας» καταλήγει η κα Δασκαλαντωνάκη.
Τα ξενοδοχεία που ξεκινούν τον Ιούλιο είναι τα Grecotel Cape Sounio στην Αττική, Grecotel Riviera Olympia & Aquapark στην Κυλλήνη με τα ξενοδοχεία Grecotel Μandola Rosa, Grecotel Olympia Riviera και Grecotel Oasis, το Grecotel Casa Marron στην Αχαΐα, Grecotel Filoxenia στην Καλαμάτα και Grecotel Mykonos Blu στη Μύκονο. O όμιλος ανακοίνωσε και το άνοιγμα των ξενοδοχείων του στην «ιδιαίτερη πατρίδα της Grecotel», την Κρήτη, και έπονται κι άλλες ανακοινώσεις για την Κέρκυρα, τη Χαλκιδική και τους υπόλοιπους αγαπημένους προορισμούς.