Τα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στον κλάδο των ειδών διακόσμησης και σπιτιού, τα δυνατά συμβόλαια αποκλειστικής αντιπροσώπευσης που έχει στη φαρέτρα της, η ανάπτυξη του e-commerce και οι ικανοποιητικές πωλήσεων στον ίδιο κλάδο οδήγησαν την Μουσικός Οίκος Νάκα στην απόφαση να ενισχύσει την παρουσία της στα είδη σπιτιού και διακόσμησης.
Όπως δηλώνει η Γενική Διευθύντρια της Nakas Concept Δέσποινα Νάκα στο Liberal Markets, η εταιρεία ήδη έχει σημαντικά συμβόλαια αντιπροσώπευσης και διανομής μεγάλων premium brands του εξωτερικού από την Ιταλία, την Πορτογαλία και τη Γαλλία, ανάμεσά τους εταιρείες που κατασκευάζουν ποτήρια, κεραμικά, πορσελάνες, διακοσμητικά για ξενοδοχεία, κήπους και σκάφη.
Στο μέλλον η νέα δραστηριότητα της Μουσικός Οίκος Νάκα αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω με είδη βάπτισης και γάμου. «Τα χαρτικά του Οίκου μέσω του brand Nakas Paper άρχισε να ατονεί με την εξάπλωση της τεχνολογίας. Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να αλλάξουμε στρατηγική και να μπούμε σε κλάδους που έχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης», εξηγεί η Δέσποινα Νάκα αναφερόμενη στους λόγους που οδήγησαν την εισηγμένη στην απόφασή της να επενδύσει στη νέα αυτή δραστηριότητα.
Ένας ακόμη στόχος που έχει τεθεί από τη διοίκηση της εισηγμένης έχει να κάνει με την ενίσχυση του e-commerce και μακροπρόθεσμα η επέκταση της εταιρείας στις αγορές του εξωτερικού.Η στήριξη που είδε η εισηγμένη από το ηλεκτρονικό της κατάστημα κατά τη διάρκεια των lockdowns ήταν σημαντική, καθώς οι πωλήσεις που προέρχονται από αυτό άγγιξαν το 20-25% του συνολικού όγκου πωλήσεων της εισηγμένης.
Οι εκτιμήσεις της διοίκησης της εταιρείας για το έτος που «έκλεισε» στις 30 Ιουνίου 2021 κάνουν λόγο για μονοψήφια πτώση του κύκλου εργασιών της, γεγονός που αποτιμάται θετικά, καθώς η αγορά είχε να αντιμετωπίσει τις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημικής κρίσης.
Στα θετικά στοιχεία εντάσσονται και οι ταμειακές ροές, καθώς η Μουσικός Οίκος Νάκα διαθέτει υψηλότερα ταμειακά διαθέσιμα από τις τραπεζικές της υποχρεώσεις. Δεν λείπουν βέβαια και οι αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας, με το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων, τη μη διενέργεια συναυλιών, το «πάγωμα» της διασκέδασης και τα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Αυτά εντοπίζονται κυρίως στην κατακόρυφη αύξηση του κόστους μεταφορών και στις ελλείψεις προϊόντων, ωστόσο η εισηγμένη διαθέτει αρκετά αποθέματα και έτσι οι μεταφορές προϊόντων που γίνονται περιορίζονται στις άκρως απαραίτητες.
Σε σχέση με τις προοπτικές της εισηγμένης, με τις επιπτώσεις της πανδημίας να υποχωρούν και το εμβολιαστικό πρόγραμμα να επεκτείνεται, χαρακτηρίζονται ευοίωνες, με μια ενδεχόμενη αύξηση των κρουσμάτων που θα οδηγήσει σε νέο lockdown να ενδέχεται να διασαλεύσει τις θετικές προοπτικές που υπάρχουν.