Η Hermes International ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της πραγματοποίησαν άλμα το πρώτο τρίμηνο συγκριτικά με ένα χρόνο πριν, με ώθηση ειδικά από την αγορά της Ασίας.
Συγκεκριμένα, ο γαλλικός όμιλος ενδυμάτων πολυτελείας ανακοίνωσε έσοδα αυξημένα κατά 44% συγκριτικά με το 2020 και 33% με το 2019, στα 2,08 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις του ομίλου στην αγορά της Ασίας αυξήθηκαν εκθετικά κατά 94%, ενώ ταυτόχρονα οι πωλήσεις στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν 20% και 23% αντίστοιχα.
Αντίθετα, οι πωλήσεις στη χώρα που εδρεύει η εταιρεία, τη Γαλλία, μειώθηκαν ελαφρώς κατά 9%, και 1% στην υπόλοιπη Ευρώπη εξαιτίας του κλεισίματος των καταστημάτων και άλλων περιορισμών.
Τέλος, η εταιρεία επισήμανε ότι είναι δύσκολο να δώσει ακριβείς εκτιμήσεις για το σύνολο του έτους λόγω του κλίματος αβεβαιότητας που καλλιεργεί η πανδημία. Όσο για τους μεσοπρόθεσμους στόχους, η Hermes επιβεβαίωσε τον στόχο της για ανάπτυξη των εσόδων, σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία.