Πτώση 3% στα καθαρά της κέρδη εμφάνισε η εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων Hennes & Mauritz το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι πωλήσεις ενισχύθηκαν με μικρότερο των προσδοκιών ρυθμό.
Τα κέρδη μετά φόρων για το πρώτο τρίμηνο χρήσης (από την 1η Δεκεμβρίου του 2016 έως τις 28 Φεβρουαρίου του 2017) διαμορφώθηκαν στα 2,46 δισ. σουηδικές κορώνες (277,1 εκατ. δολάρια), από τα 2,55 δισ. κορώνες την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, ωστόσο ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις για 2,34 δισ. κορώνες, σύμφωνα με δημοσκόπηση της FactSet.
Αντίστοιχα, τα προ φόρων κέρδη μειώθηκαν στα 3,21 δισ. κορώνες από τα 3,33 δισ. πέρυσι, έναντι των εκτιμήσεων για 2,87 δισ., σε δημοσκόπηση αναλυτών του Reuters.
Η εταιρεία ανέφερε ότι η λιανική αγορά ενδυμάτων υπήρξε δύσκολη σε πολλές από τις μεγάλες αγορές της κεντρικής και νότιας Ευρώπης και στις ΗΠΑ, και αυτό αντανακλάται στις πωλήσεις. Σε απάντηση, η H&M θα επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην αλυσίδα εφοδιασμού, όπως σε νέες λύσεις logistics με μεγαλύτερα επίπεδα αυτοματισμού.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη δημιουργία στο δεύτερο μισό του έτους μιας νέας σειράς προϊόντων, των Arket. Το πρώτο κατάστημα με αυτή τη σειρά θα ανοίξει στο Λονδίνο το φθινόπωρο και θα πουλά είδη ένδυσης και έπιπλα σε περιορισμένη ποικιλία με τιμές υψηλότερες σε σχέση με το brand H&M. Θα ακολουθήσουν αντίστοιχα καταστήματα σε Βρυξέλλες, Κοπεγχάγη και Μόναχο, ενώ τα προϊόντα θα διατίθενται και διαδικτυακά, αρχικά σε 18 ευρωπαϊκές αγορές.
Η μετοχή της εταιρείας βρέθηκε να ενισχύεται 2% στις πρωινές συναλλαγές.