Την πρόθεσή της να σταματήσει τις μηνιαίες ανακοινώσεις για την πορεία των πωλήσεων εξέφρασε σήμερα η H&M. Ο σουηδικός όμιλος ένδυσης -δεύτερος μεγαλύτερος σε όρους λιανικής- «βλέπει» τις πωλήσεις του να επιβραδύνονται εν μέσω του έντονου ανταγωνισμού που κυριαρχεί στην αγορά και κάποιοι αναλυτές υποστηρίζουν πως η εν λόγω κίνηση δεν είναι άσχετη με την επιβράδυνση των πωλήσεων.
«Ο λόγος είναι ότι ένας μήνας είναι μία πολύ σύντομη περίοδος για να αναφέρουμε την απόδοση των πωλήσεων» επισημαίνεται σε ανακοίνωση της H&M και προστίθεται: «αντίθετα, την πορεία των πωλήσεων πρέπει να μπορεί να τη δει κανείς μέσα σε μία μεγαλύτερη περίοδο, όπως μία εποχή ή ένα τρίμηνο».
Μέχρι σήμερα, η H&M έχει δεχθεί σκληρή κριτική επειδή ο διευθύνων σύμβουλός της δεν συμμετείχε σε συνεντεύξεις Τύπου για τα αποτελέσματα της εταιρείας. Η εταιρεία είχε επιλέξει να μην αναφέρει πολλά τόσο για τη στρατηγική της όσο και για την οικονομική απόδοση στο μέλλον.