Αποσύρει τις διαδικτυακές της διαφημίσεις από το Youtube η Cisco καθώς φοβάται για την εμφάνιση τους σε ακατάλληλου περιεχομένου βίντεο, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του τμήματος Μάρκετινγκ της εταιρείας, Κάρεν Γοουόκερ σε ένα μπλογκ.
Όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία στο μπλογκ, το οποίο φαίνεται να διαγράφηκε από την ιστοσελίδα της Cisco την Πέμπτη, δε θα ήθελε οι διαφημίσεις της να καταλήξουν κατά λάθος στο λάθος μέρος, όπως για παράδειγμα σε ένα βίντεο με «ευαίσθητο» περιεχόμενο, προσθέτοντας ότι η ίδια θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το Youtube ως μια πλατφόρμα για να μοιράζεται το περιεχόμενο των βίντεο της.
Η Alphabet, στην οποία ανήκει το Youtube, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε επικοινωνία με τις διαφημιστικές για την πραγματοποίηση αλλαγών.
«Έχουμε επικοινωνήσει με τις διαφημιστικές για προχωρήσουμε σε σημαντικές αλλαγές για το πως θα προσεγγίσει την κατάσταση στο Youtube με αυστηρότερες πολιτικές, καλύτερους ελέγχους και μεγαλύτερη διαφάνεια. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε αυτό το διάλογο και θα διορθώσουμε το πρόβλημα», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Google στο Reuters.
H δράση της Cisco ακολουθεί την έκθεση του CNN τον Απρίλιο, που έδειξε ότι διαφημίσεις τουλάχιστον 300 εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης και της Cisco κυκλοφόρησαν σε εξτρεμιστικά κανάλια του Youtube.
«Οι εταιρείες πιθανόν να έχουν βοηθήσει οικονομικά εν αγνοία τους κάποια από αυτά τα κανάλια μέσω των διαφημίσεων τους», όπως αναφέρει η έρευνα του CNN.
Σημειώνεται, ότι η Cisco δεν προχώρησε σε απάντηση των σχολίων που δημοσιεύτηκαν στο μπλογκ.
Τέλος, το Youtube ανακοίνωσε σε μια έκθεση που δημοσίευσε τον προηγούμενο μήνα, ότι είχε διαγράψει περίπου 5 εκατ. βίντεο από την πλατφόρμα για την παραβίαση της πολιτικής περιεχομένου στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 πριν προλάβει δει ο κόσμος.