Την συμμετοχή της στην WeMetrix (www.wemetrix.com), εταιρεία η οποία αναπτύσσει data analytics λύσεις που εστιάζουν στον χώρο διαχείρισης πιστωτικού κινδύνου, ανακοίνωσε η παγκόσμια εταιρεία πληροφορικής Intrasoft International στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης μέσω της τεχνολογικής καινοτομίας και συνεργασιών με τη νεοφυή επιχειρηματικότητα (start-ups).
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η WeMetrix καινοτομεί προσφέροντας στα οικονομικά επιτελεία επιχειρήσεων και τραπεζών μία ολοκληρωμένη SaaS εργαλειοθήκη, η οποία με απλό και εύχρηστο τρόπο αξιοποιεί πολύπλοκες μεθοδολογίες οικονομετρίας, predictive and prescriptive data analytics τελευταίας γενιάς.
Στo portfolio των προϊόντων της WeMetrix πρωτοστατεί η πλατφόρμα CREDITARK®, η οποία αποτελεί πολύτιμο εργαλείο στην αξιολόγηση και διαχείριση πιστωτικών κινδύνων (Credit Risk Assessment & Management) και την κανονιστική συμμόρφωση (Regulatory Compliance). Επιπρόσθετα, για τις ανάγκες αξιολόγησης της πιστοληπτικής ικανότητας ιδιωτών και επιχειρήσεων, προσφέρεται η λύση RISKVENT®. Τέλος, η εταιρεία διαθέτει τις λύσεις RISK9® και RISK16®, οι οποίες υποστηρίζουν τη συμμόρφωση στα διεθνή λογιστικά πρότυπα IFRS9 και IFRS16 αντίστοιχα.
Ο κ. Αλέξανδρος Μάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTRASOFT International σχολίασε: «Τα προϊόντα και υπηρεσίες που διαθέτει η INTRASOFT International στον επιχειρησιακό τομέα έχουν σαν προτεραιότητα την επίλυση πρακτικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η σημερινή επιχείρηση, όπως και την διαφοροποίηση της σε σχέση με τον ανταγωνισμό μέσω της προηγμένης τεχνολογίας. Το portfolio της WeMetrix επιτρέπει την καλύτερη αξιολόγηση των πιστώσεων που μια επιχείρηση καλείται να διαχειριστεί, θωρακίζοντάς την από πιθανές απώλειες, αλλά ταυτόχρονα προφέροντάς της ένα εξαιρετικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.»
Ο κ. Πάνος Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της WEMETRIX, ανέφερε σχετικά: «Η εταιρεία μας τοποθετεί λύσεις τεχνολογίας και επιστήμης στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων διαχείρισης πιστωτικών κινδύνων και συμμόρφωσης, αντικαθιστώντας το ένστικτο και την υποκειμενική εμπειρική γνώση, εξασφαλίζοντας στους πελάτες μας σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας και της ρευστότητας τους χωρίς να καταναλώνουν σημαντικούς πόρους».