Συνεχίζει την ανοδική της πορεία η Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ, σημειώνοντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης το 2020 στην αγορά του γιαουρτιού καταφέρνοντας έτσι να καθιερωθεί ως ο μεγαλύτερος παραγωγός για την ελληνική αγορά.
Η εταιρεία συνεχίζει να κατέχει τη δεύτερη θέση στις μάρκες γιαουρτιού, με μερίδιο 16,3%, ενώ στόχος παραμένει η κορυφή, όπως ανέφερε ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος της Σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας στο Συνέδριο Γιαουρτιού.
Ο ίδιος αναφερόμενος στη μελλοντική πορεία του γιαουρτιού Κρι Κρι τόσο στην παγκόσμια όσο και στην ελληνική αγορά σημείωσε ότι: «Το ελληνικό γιαούρτι είναι ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα προϊόντα παγκοσμίως, με μεγάλη οικονομική ανάπτυξη σε σχεδόν όλο τον κόσμο.
Η Κρι Κρι σήμερα απευθύνεται σε μία τεράστια αγορά ελληνικού γιαουρτιού ύψους 6,5 δις παγκοσμίως και 3,5 δις στην Ευρώπη. Σήμερα στη χώρα μας είμαστε ο μεγαλύτερος παραγωγός για την ελληνική αγορά γιαουρτιού και η δεύτερη μάρκα γιαουρτιού. Διαθέτουμε μια υπερσύγχρονη παραγωγική μονάδα και πολύ μεγάλη πλέον τεχνογνωσία. Είμαστε σίγουροι ότι με τα νέα δεδομένα θα συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά.»
Στα στοιχεία που παρουσιάστηκαν έμφαση δόθηκε στην πορεία των εξαγωγών αφού η συμμετοχή των εξαγωγών στις πωλήσεις ανήλθε στο 43%, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε 37 χώρες.
Παράλληλα, το 2020 η εταιρεία ολοκλήρωσε σημαντικές επενδύσεις στο εργοστάσιό της, το οποίο είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής γιαουρτιού στην Ευρώπη. Συνολικά, οι επενδύσεις πενταετίας (2016-2020) της Κρι Κρι ανήλθαν στα 43 εκατ. ευρώ και βρήκαν τον τομέα του γιαουρτιού στο τέλος του 2020 να απασχολεί πάνω από 450 εργαζόμενους έχοντας στον ίδιο χρόνο προβεί σε 84 νέες προσλήψεις.
Το 2021 πρόκειται να υλοποιηθεί και η επένδυση σταθμού βιοαερίου και συμπαραγωγής ενέργειας και θερμότητας ισχύος 1MW, όπου το κόστος επένδυσης θα ανέλθει στα 5 εκατομμύρια. Στόχος είναι η πρόληψη της ρύπανσης, η μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων αλλά και η παραγωγή ΑΠΕ αξιοποιώντας τα απόβλητα που παράγει το εργοστάσιο.
Να σημειωθεί ότι το 2021 είναι μια ιδιαίτερα σημαντική χρονιά για την εταιρεία αφού φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από την παραγωγή του πρώτου γιαουρτιού Κρι Κρι. Ο κ. Τσινάβος επεσήμανε ότι η απόφαση για επένδυση στο γιαούρτι αποδείχθηκε ιδιαιτέρα επιτυχημένη, αφού σήμερα το 75% των εσόδων της εταιρείας προέρχεται από τη δραστηριότητα των γαλακτοκομικών και αποτέλεσε το όχημα για τη σημαντική της ανάπτυξη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Στόχος της διοίκησης της εταιρεία αποτελεί η περαιτέρω ανάπτυξη τόσο στην Ελλάδα όσο και στις αγορές του εξωτερικού με νέα καινοτόμα προϊόντα, ενίσχυση των υπαρχουσών συνεργασιών με μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου αλλά και η επίτευξη νέων στρατηγικών συνεργασιών.
Όσον αφορά στα νέα προϊόντα η επέκταση θα γίνει με προσεκτικά βήματα, με κύρια βάση τα γαλακτοκομικά, ενώ θα ποντάρει στο εξαιρετικό όνομα της εταιρείας διεθνώς, αλλά και την ολοένα αυξανόμενη τάση για στροφή στην υγιεινή διατροφή.
Σημειώνεται ότι το γιαούρτι κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο επί των πωλήσεων σε ποσοστό 75%, ενώ παράλληλα, η εταιρεία έχει και το 80% του γιαουρτιού στα ιδιωτικής ετικέτας, με το συνολικό της μερίδιο στην αγορά να διαμορφώνεται στο 25%. Όσον αφορά δε τον δεύτερο πυλώνα ανάπτυξης της το παγωτό διατηρεί τη 2η θέση με μερίδιο 14,9%, παραμένοντας πλέον η μοναδική εταιρεία με παραγωγή στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό.