Τη μεγαλύτερη ετήσια ύφεση των τελευταίων 80 ετών σημείωσαν οι ελβετικές εξαγωγές ρολογιών, καθώς η πανδημία χτύπησε τον τουρισμό και τη ζήτηση για είδη πολυτελείας.
Οι εξαγωγές σημείωσαν πτώση 26% τους πρώτους 10 μήνες του έτους, σύμφωνα με την Ομοσπονδία της Swiss Watch Industry. Οι αποστολές μειώθηκαν 7,1% σε 1,9 δισεκατομμύρια φράγκα (2 δισεκατομμύρια δολάρια) τον Οκτώβριο, η μικρότερη ποσοστιαία μείωση σε εννέα μήνες.
Παράλληλα, οι διάσημες ωρολογοποιίες αντιμετωπίζουν και έντονο ανταγωνισμό από το Apple Watch. Το προϊόν της αμερικανικής εταιρείας κατάφερε το 2019 να ξεπεράσει τις πωλήσεις ολόκληρης της ελβετικής ωρολογοποιίας, σε μια ένδειξη στροφής των καταναλωτών προς τις «έξυπνες» συσκευές εις βάρος των παραδοσιακών ρολογιών.
Η εταιρεία ερευνών αγοράς Strategy Analytics εκτιμά ότι η Apple πώλησε ανά τον κόσμο 30,7 εκατ. Apple Watches to 2019, έναντι συνολικών πωλήσεων περίπου 21,1 εκατ. ρολογιών για την ωρολογοποιία της Ελβετίας.