To διαδίκτυο, αποτελεί σήμερα το κλειδί για την ενδυνάμωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, βοηθώντας στην υπέρβαση σημαντικών εμποδίων και ανοίγοντας νέους δρόμους εξωστρέφειας και διεθνοποίησης.
Αυτό υπογράμμισε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του Εμπορικού κα Βιομηχανικού Επιμλεητηρίου Αθήνας, Κωνσταντίνος Μίχαλος, σε σημερινή εσπερίδα στο επιμελητήριο με τίτλο: «Google Export Tools: Εξαγωγές με τα Εργαλεία του Διαδικτύου».
Στόχος της εκδήλωσής είναι να ενημερωθούν οι επιχειρήσεις για τα εργαλεία εξωστρέφειας που παρέχονται μέσω της Google.
Όπως ανέφερε ο κ. Μίχαλος, χάρις στο διαδίκτυο, πλέον η μικρή επιχείρηση δεν σημαίνει απαραίτητα και τοπικής εμβέλειας επιχείρηση.
«Δεν είναι τυχαίο, ότι τα μικρά εξειδικευμένα καταστήματα που πλέον εκλείπουν από τους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, κάνουν την παρουσία τους όλο και εντονότερη στο διαδίκτυο. Στην Ελλάδα, υπάρχει σήμερα ένα σπουδαίο δυναμικό μικρομεσαίων επιχειρήσεων στον κλάδο των τροφίμων. Επιχειρήσεις που παράγουν εξαιρετικής ποιότητας τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά, με προδιαγραφές επιτυχίας ακόμα και στις πιο δύσκολες αγορές» σημείωσε ο ίδιος προσθέτοντας ότι το διαδίκτυο παρέχει στις επιχειρήσεις, πέρα από τη δυνατότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου, και ένα ολόκληρο οπλοστάσιο εργαλείων μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ